Hop til indhold
Jasmin

Når vi bliver set som hele mennesker :)

Recommended Posts

nå - citatfunktionen er forsvundet når man skal lave nye indlæg... det er lidt fjollet da en del af det jeg havde tænkt mig går fløjten... men uanset hvad - så siger en  bruger i en anden tråd det her: 

Hold da op, vi sexkunder er snart ikke andet end tidsspildere, pikspillere, psykopater, analfabeter der ikke kan læse en annonce  og så totalt dårlige elskere i piger til tider ikke kan forstå at vi overhovedet kan finde på at skrive "tak for en dejlig stund" tilbage for vi må da også selv have kunnet mærke det var spild af penge.

det kan han have fuldkommen ret i at NOGEN af dem er... så derfor vil jeg gerne vise hvordan nogle gæster OGSÅ kan være..... 

 

for ind af min dør kom en mand idag... en dejlig mand... han opfyldte alle forhåbninger til høflighed, belevenhed, renlighed og pli.....  men det der gjorde ham til noget særligt var det her.... 

12180137_10153121647441283_1545252873_n. 

Det kan godt være at nogen mænd synes det er pjattet... og nogle af dem vil måske kalde ham fedterøv eller andre ting.... men det jeg gerne vil vise er, at nogle mænd ganske enkelt er vidunderlige fordi de ser os piger som HELE mennesker der både er værd at bruge tid på, tid med og ikke kun tid hos.

Jeg kan også nævne et andet eksempel..... det var sidst jeg var i Holstebro..... jeg var lige blevet gift og med sig havde en gæst DEN HER....  (smagte skønt i øvrigt)

12182110_901909573196084_555011676_n.jpg

Han ville gerne ønske mig og manden tillykke med vores giftermål og han havde taget en flaske bobler med.....  og på samme tur var der mænd der kom med sukkerfri Faxe Kondi til mig fordi det er min favorit, og der var mænd der blev og snakkede og om ud over sexen var interesserede i mig og som gav lidt af dem selv... 

 

I har ingen ide om hvor fabelagtigt det er at være GP når der kommer mænd som dem ind af døren....  at føle sig så værdsat, så dejlig, så speciel og så ... SET!!! 

Det er små ting... men i et købsforhold er det meget stort.... og det at man bliver værdsat selv om man er sælgeren... det betyder at man nærmest kan flyve... 

 

Det som jeg citerede fra Bundstokken i starten.... det er noget af sandheden... men det er ikke HELE sandheden....

Jeg vil som modvægt meget gerne vise jer mænd, at der faktisk er mange grunde til at GPer har lyst til at tage på vagt igen og igen, selv om citatet kan være rigtigt nok.... og det er blandt andet pga mænd som dem jeg lige har fortalt om. 

Hvis nogen skulle være i tvivl - så er der heldigvis mange mænd der er sådan.... måske kommer de ikke med gaver, men så kommer de med strålende godt humør, ægte!!!!!! komplimenter, ægte varme eller andet der gør mødet varmt og autentisk... 

Der er gudskelov og heldigvis mange der er sådan....  jeg burde jo vide det... der kom en ind af døren der var så dejlig at vi var gift et par uger senere :):):) 

Redigeret af Jasmin
stavebøf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er fantastik, der findes sådan mennesker :)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er det ikke alle GP´er, der er som dig og adskillige andre, og som værdsætter den opmærksomhed der medbringes, hvor det tværtimod bliver betragtet som L....

Det skal pointers at det IKKE er mine faste leverandører, som tværtimod sætter pris på at de medbragte opmærksomheder.

Redigeret af BigDick
Tilføjelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 2 minutter siden:

Desværre er det ikke alle GP´er, der er som dig og adskillige andre, og som værdsætter den opmærksomhed der medbringes, hvor det tværtimod bliver betragtet som L....

Er der seriøst nogen, der ikke bliver glade for en flaske champagne, rødvin eller en æske chokolade?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, for 4 minutter siden:

Er der seriøst nogen, der ikke bliver glade for en flaske champagne, rødvin eller en æske chokolade?

Nej. Han er bare en mavesur, gammel mand!

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, 1 time siden:

Er der seriøst nogen, der ikke bliver glade for en flaske champagne, rødvin eller en æske chokolade?

ganske kort....JA - heldigvis kun ved et enkelt besøg.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 7 minutter siden:

Desværre er det ikke alle GP´er, der er som dig og adskillige andre, og som værdsætter den opmærksomhed der medbringes, hvor det tværtimod bliver betragtet som L....

 

Det har jeg heldigvis aldrig været ude for - BD har du ikke fået det forkerte ben ud af sengen i dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andreas skrev, for 5 minutter siden:

Det har jeg heldigvis aldrig været ude for - BD har du ikke fået det forkerte ben ud af sengen i dag?

Nej det rigtige ben og i den rigtige side af sengen tillige med, men ja har oplevet at det ikke blev værdsat, desværre.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg må også melde mig i koret af dem, som ikke kan genkende det du skriver BD. De gaver jeg har haft, med er altid blevet godt modtaget med tak og taknemmelighed. Selvom det var små gaver jeg havde med. 

Og hvem kan da ikke lide at få gaver. Det er mega skønt at få gaver. Så forstår godt Jasmins glæde

God søndag

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ikke så god til at modtage gaver, det være sig privat og på arbejde, jeg bliver altid lidt befippet og det er egentlig ikke så rart. Mén jeg synes alligevel at det er umådelig sødt og dejligt, når det så sker. Uanset om det er en buket til 20 kr fra Netto, en æske chokolade eller noget mere pricey, netop fordi der lagt energi, tid og tanker i at glæde mig, det betyder mere end I aner! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også kun oplevet glæde over de små gaver . . . ;-) Eventuelt kan man kamuflere betalingen lidt . . . :grin:

Havde besøgt en GP nogle gange, og spurgte en dag om hun ville ordne noget af mit vasketøj . .  Hun så lidt overrasket/tvivlende ud - Indtil hun opdagede, at betalingen var foldet som små skjorter, sat på en snor . . .  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er ikke så god til at modtage gaver, det være sig privat og på arbejde, jeg bliver altid lidt befippet og det er egentlig ikke så rart. Mén jeg synes alligevel at det er umådelig sødt og dejligt, når det så sker. Uanset om det er en buket til 20 kr fra Netto, en æske chokolade eller noget mere pricey, netop fordi der lagt energi, tid og tanker i at glæde mig, det betyder mere end I aner! :) 

Du virkede nu oprigtig glad for de gaver jeg havde med til dig. Og synes nu ikke du virkede befippet. Andet end da du spurgte om jeg prøvede at gøre dig mere fed pga chokoladen :lol:

God søndag

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... uanset situationen, så nyder alle vel at føle sig værdsat.. - og det er uanset 'branche'..., det er jo klart et bevis på det, som Jasmin  hentyder til i trådens overskrift... alle kan jo blive lidt 'paf' over den ekstra opmærksomhed, men det forskønner jo dagen, når alt kommer til alt... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

for ind af min dør kom en mand idag... en dejlig mand... han opfyldte alle forhåbninger til høflighed, belevenhed, renlighed og pli.....  men det der gjorde ham til noget særligt var det her....  (gaver)

Det er muligt jeg har misforstået noget, men det er forhåbentligt ikke det, at man har medbragt en lille ting, der gør at piger føler de bliver set som hele mennesker. Ja det er da dejligt at få en ekstra opmærksomhed, men forhåbentlig baseres den samlede vurdering på noget dybere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bluejacket skrev, for 2 minutter siden:

for ind af min dør kom en mand idag... en dejlig mand... han opfyldte alle forhåbninger til høflighed, belevenhed, renlighed og pli.....  men det der gjorde ham til noget særligt var det her....  (gaver)

Det er muligt jeg har misforstået noget, men det er forhåbentligt ikke det, at man har medbragt en lille ting, der gør at piger føler de bliver set som hele mennesker. Ja det er da dejligt at få en ekstra opmærksomhed, men forhåbentlig baseres den samlede vurdering på noget dybere.

Du har kun misforstået noget hvis du læste denne passus men ikke tog den i betragtning :) 

Jasmin skrev, 1 time siden:

Hvis nogen skulle være i tvivl - så er der heldigvis mange mænd der er sådan.... måske kommer de ikke med gaver, men så kommer de med strålende godt humør, ægte!!!!!! komplimenter, ægte varme eller andet der gør mødet varmt og autentisk... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, jeg er vist lidt fordomsfuld i min ageren.

Når jeg besøger en thaiklinik eller -pige, som jeg har det rigtig godt med, så medbringer jeg gerne en orkide.
Som om danske, afrikanske eller østeuropæiske piger ikke synes, at orkideer er smukke og pragtfulde at se på.

Fy slemme Onslow, du må til at lægge stilen om. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 39 minutter siden:

Du har kun misforstået noget hvis du læste denne passus men ikke tog den i betragtning :) 

 

Det  jeg får ud af det hele er blot "Der er klart nogle forudsætninger begge parter skal indfri hvis man ønsker et gensidigt vellykket besøg". Det burde sådant set ikke være særligt svært for gæsten at lære dette, men det er det måske siden tråden bringes.  

Jeg synes overskriften omkring af føle sig som et helt mennesker ligger op til en anden debat, end gode maner, og interesse for det skønne frække der forhåbentligt skal ske.

 

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også flere gange taget gaver med til pigerne, i form af af en æske chokolade, vin eller bukket blomster. Men har kun givet gaver til dem som jeg har besøgt flere gange, og hvor jeg føler at jeg bliver værdsat som kunde, og måske enda bliver betragtet som mere end en "kunde". I nogle tilfælde har jeg også inviteret pigerne ud til en middag eller givet en lidt dyre gave i form af smykker og lignende. Jeg har endnu ikke oplevet at en pige ikke er blevet glad for at modtage gaver, hvor billige eller dyre de nu skulle være, eller har afvist dem.

Jeg har bare svært ved at tage gaver med til pigerne som jeg besøger første gang, for det første fordi jeg ikke kender pigen og ikke ved hvordan hun vil reagere på det, men nok også fordi jeg ikke vil have at hun skal se mig som en "Weirdo".

Men gaver eller ej, jegplejer dog altid at være høflig og sød mod pigerne, og det har endnu ikke givet nogen skade :-)   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke som fast vane, at have en gave med til pigen, slet ikke ved første besøg, idet jeg gerne lige vil føle mig frem hvad der kan blive værdsat.

En undtagelse var en pige der på chatten havde nævnt at hun kun tog mod gæster med sixpack - den eneste sixpack jeg kunne præstere var fra købmande, så det blev en fast tradition ved alle ca. 15 besøg :)

Det er da også blevet til nogle buketter, sidst havde jeg som sædvanligt bestilt en buket hos vores lokale blomsterhandler - og mødte lige udenfor forretningen vores bedste venner der ikke kunne undgå at se buketten og de vidste godt jeg ikke skulle se min hustru før dagen efter. Selvom hun godt ved jeg tager på 'sjov' kunne det blive lidt akavet hvis vennerne sagde til hustruen :" nåe du fik blomster i fredags " :? - så jeg måtte skyndsomst bestille en tilsvarende buket dagen efter og have med til hende :) .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Igår, modtog jeg hele 6 orkideer af en gæst jeg har set igennem længere tid, det grinte jeg meget af, -for en havde jo været nok... 

Sådanne nogle mænder er skønne, det at de tænker på en og vil gøre lidt ekstra, det varmer indeni, og man føler sig værdsat.

Det hænder at førstegangs besøgende har blomster eller noget sødt med til mig, det er bare en helt fantastisk start, og det kan ikke undgås at blive et godt besøg.

Glæder mig iøvrigt til december, plejer og få julekalendere med chokolade i, mums.

Jeg har absolut de skønneste gæster herovre, hver og en på deres helt egen måde. 

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En gang møde jeg en mand. BD hed han. 
Ved det første møde gav han mig en agerhøne i et pæretræ. Lidt specielt, men ok, han er jo en bonderø.. øh.. fra landet!
Jeg sagde tak og smilede og nussede agerhønen der rev mig.
Ved det næste besøg gav han mig en agerhøne i et pæretræ og to turtleduer.. Jeg overvejde at sige til ham, at fjerkræ ikke er lige mig, men den lille mand så så stolt ud.
ved det TREDIE besøg, kom den immervæk med tre høns! to duer! og en agerhøne i et træ. Jeg ville ha bedt ham om at smutte, men var helt rund på gulvet over de der høns.
Fjerde besøg. fire sangfugle! tre høns! to duer! og en agerhøne i et pæretræ. 
Jeg bad ham om at skride og aldrig komme igen.
Han gav ikke op og forsøgte at vinde min kærlighed. Det resulterede i 5 guldringe. Ok så, det er jo meget sødt, jeg lukkede ham ind, men da han gik igen, efterlod han sig fire fugle, tre høns, to duer og en agerhøne i et træ.
han kom igen. og igen. og igen. Til sidst havde jeg politianmeldt ham, og bordellet måtte lukke, da det var blevet ødelagt en agerhøne i et pære træ, to turtleduer, tre høns, fire fugle, en hulens masse guld, seks vanvittige svaner, otte østeuropæiske piger, ni danske luksusluddere, en flok mænd der troede jeg afholdte GB samt et skole band.

Det er 100% min skyld, at nogle tror piger ikke ka li gaver, heller ikke selvom det snart er jul.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gad godt vide hvor mange af de mænd som kommer med gaver til dig,, reelt hører til de 80 % af dine besøgende,som du synes er forfærdelig i sengen ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...