Hop til indhold
Seductiongirls

Årets bedste juleparty på Seduction, torsdag den 3 december kl 17 til 21 ;o)

Recommended Posts

KÆRE GÆSTER.

SÅ ER VI KLAR IGEN TIL AT ÅBNE OP FOR GODTEPOSEN I FORM AF ENDNU ET BRAGENDE JULEPARTY, HVOR VI TAGER IMOD MED SPREDTE BEN, ÅBNE ARME OG SPRØJTENDE SAFTER FRA VORES VIRILE GÆSTER.

4 FRÆKKE NISSEPIGER / SEXKILLINGER VIL SERVICERER DIG MED SEX A:LIBITUM OG DER VIL SOM ALTID BLIVE DISKET OP MED LÆKKER HJEMMELAVET JULEBUFFET.

FORRET : DIV JULE DELIKATESSER.

HOVEDRET : FLÆSKESTEG, MORMORS FRIKADELLER, FISKEFILET, LUN LEVERPOSTEJ MED BACON OG CHAMPIGON OG DIV TILBEHØR.

DESSERT : PIGERNE OG RIS A LA MANDE ( DER VIL VÆRE MANDELGAVE TIL VINDEREN )

DER ER OGSÅ MASSER AF KILDEVAND, ROSEVIN OG HVIDVIN, DU VIL OPLEVE LESBISK SHOW, DILDOSHOW. STRIPTEASE, SPRØJTEORGASMER OG MEGET ANDET.

GLÆD DIG TIL EN MANDEHØRMER AF EN JULEFROKOST, HVOR PIGERNE ER SÅ KLAR PÅ AT FORKÆLE DIG.

SEDUCTION TØR, HVOR ANDRE SAMLER BENENE ;OP

PRISEN VIL VÆRE 2600 KR FOR 4 TIMER OG TILMEDLING KAN SKE PÅ TLF 36727360.

DEPOSITUM PÅ 1300 KR FORUDEBETALES SENEST MANDAG DEN 30 NOVEMBER, ENTEN PERSONLIGT I HUSET ELLER PÅ BANK KONTO ( VORES SVENSKE OG NORSKE GÆSTER KAN OVERFØRER OVER IBAN NR I BANKEN )

HUSK AT MEDBRING KVITTERING OG VI TAGER FORBEHOLD FOR AFLYSNING OG ÆNDRINGER.

DATOEN ER : TORSDAG DEN 3 DECEMBER KL 17 TIL 21.

DE FRÆKKE NISSEPIGER ER : ANNA OG 3 NYE DEBUTANTER ISABELLA - MERCEDES OG ANGELINA.

OBS : VI BEDER DENNE GANG ALLE TILMELDTE DER HAR BETALT OM AT RINGE MELLEM MANDAG DEN 30 NOVEMBER OG ONSDAG DEN 2 DECEMBER I LØBET AF DAG / AFTEN OG BEKRÆFTE SIN DELTAGELSE.

HUSK DET ER FØRST VED BETALING AT DU ER SIKRET EN PLADS.

YOU DON`T WANNA MISS THIS ;O)

12042197_973144546062245_472242137_n.thu11997072_10152975597266876_1517373975_n.
 
 

 

12026429_970476026329097_1638469887_n.th11180178_10152699274377191_995693223_n.t

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Ser godt ud!! :-) Hvor mange deltager skal der til, før arrangementet bliver gennem ført??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring siger mig, at det bliver gennemført. Du kan roligt købe billet. - Og det er jo en fin besætning. To af pigerne har jeg kneppet, og de to andre glæder jeg mig til at stikke pikken i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductiongirls skrev, den 11/1/2015, 12:32:09:

SÅ ER VI KLAR IGEN TIL AT ÅBNE OP FOR GODTEPOSEN I FORM AF ENDNU ET BRAGENDE JULEPARTY, HVOR VI TAGER IMOD MED SPREDTE BEN, ÅBNE ARME OG SPRØJTENDE SAFTER FRA VORES VIRILE GÆSTER.

DATOEN ER : TORSDAG DEN 3 DECEMBER KL 17 TIL 21.

Jeg ville meget meget gerne deltage i jeres juleparty d. 3 december men er desværre forhindret denne dag. Planlægger i at holde flere julepartys i december måned, evt. mellem jul og nytår?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenKBH skrev, den 14/11/2015 11.22.02:

Jeg ville meget meget gerne deltage i jeres juleparty d. 3 december men er desværre forhindret denne dag. Planlægger i at holde flere julepartys i december måned, evt. mellem jul og nytår?

Jeg kan kun svare på baggrund af tidligere års erfaringer, men nej du skal ikke regne med at SG holder flere party i december end denne årlige juleparty.

Så du må aflyse de andre aftaler hvis du vil med...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har en rettelse i pige teamet denne dag og må beklage mange gange, men Angelina har desværre måtte melde fra..

Vi har dog den glædelige nyhed at det er The one and only Tiffany, der overtager pladsen..

Vrik med bagdelen fra Sg :-)

NL_03.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...