Hop til indhold
sweetstone

orchid-thaimassage næstved-ikke ok

Recommended Posts

var i næstved ,tænkte nu havde joy fået nyt sted,så måske det var blevet bedre end da hun var i Jernbanegade.ville have 1 time oliemassage til 400 kr,hun spurgte så om det var hele kroppen -øh ja da -så skulle jeg vælge tantra til 500 kr-så gav hende 500kr og fik så 1 time alm oliemassage vil jeg kalde det,afbrudt af 2 gange hun rendte til andet værelse for at tage telefon -og 1 gang hun måtte til hoveddør ,for at fortælle hun var optaget.sidst i massagen spurgte hun ang hj-hun sagde 300-men fik forhandlet til 200kr.efter 3 min sagde hun -du hjælpe mig-så måtte selv spille færdig .så 700 kr for en middel massage ,hvor jeg selv måtte klare handjob er ikke ok i min optik .så sidste gang jeg har besøgt joy,der er masser af bedre steder at bruge sine penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
rollo 4700 skrev, 1 time siden:

Ja hun lærer det aldrig

Syntes nu altid man skal støtte de lokale men hun få aldrig min støtte eller anbefaling ....smiler 

Jo da!!

Rådne bananer smager nu ikke godt!!!!

Skrives med lunt glimt i højre øje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...