Hop til indhold

Recommended Posts

Onsdag kl 17 havde jeg en aftale med Maja på hendes sædvanlige sted, og da jeg havde besøgt hende før, vidste jeg hvad jeg gik ind til. 

Denne gang havde jeg dog en gammel fantasi om at prøve at lege lidt med en fyr. Maja var frisk og skulle nok finde fyren. Vi starter ud med en gang fransk og efter 10 min henter hun hendes "slave" ind som er nøgen, og blindfoldet. Han sidder på en stol imens Maja sætter kondom på og rider mig. Jeg ligger mig til rette på sengen og mens hun rider, beder hun hendes slave om at rejse sig og komme hen og stå ved siden af sengen og ved siden af mit ansigt. Hun tager hans pik i munden som er godt stiv og smiler derefter til mig og kan se hun mener det er min tur. For første gang i mit liv ligger jeg nu med en fyrs pik i munden, mens Maja rider mig lidt mere. Må bede hende stoppe da jeg ellers vil komme alt for hurtigt. Hun sutter derefter lidt mere på min pik mens jeg er i fuld gang med at nyde fyrens pik. Efter 10 min spiller han den af foran mig og jeg tager ladningen i ansigtet og munden og sikke en portion - lækkert. Maja ligger sig på alle fire og beder mig sprøjte ud over hendes røv og slaven får herefter lov til at slikke hende ren. Herefter får slaven besked på at gå igen og jeg siger tak til Maja og kommer i tøjet og tager hjem.

fed oplevelse som helt sikkert skal gentages.

Maja er sød, charmerede, flotte former og fantastiske bryster ! Har du ikke prøvet Maja så se og kom afsted :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...