Hop til indhold
Gæst

Gangbang lokation

Recommended Posts

Gæst

Hej allesammen,

Jeg går og pønser på tanken om, at arrangere et gangbang med en veninde jeg har, som er frisk. Dog vil jeg gerne høre om i kan anbefale et sted, hvor man uforstyrret kan udfolde sig i 2 timer i dagstimerne?

 

Tak på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anholt Kro er genial til formålet. Der slipper man også for tilfældige drop in-gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Glemte at nævne det skulle være i Kbh eller storkbh. Hotel svalen lyder godt, men skal alle gæster ikke forbi receptionen? 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skelund jeg kan godt selv finde ud af, at finde hoteller i det område jeg søger en lokation, dog ønsker jeg tilbagemeldinger fra brugere, som rent faktisk af erfaring ved, hvor sådan et arrangement kan foregå eller har konstruktive forslag i stedet for skud i højre og venstre. På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 49 minutter siden:

Skelund jeg kan godt selv finde ud af, at finde hoteller i det område jeg søger en lokation, dog ønsker jeg tilbagemeldinger fra brugere, som rent faktisk af erfaring ved, hvor sådan et arrangement kan foregå eller har konstruktive forslag i stedet for skud i højre og venstre. På forhånd tak

Du fik sarkastiske svar pga. det med geografi, tror jeg :)

I kbh er der fx det her sted, som er "en klassiker":

http://www.legelejlighed.dk/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Du fik sarkastiske svar pga. det med geografi, tror jeg :)

I kbh er der fx det her sted, som er "en klassiker":

http://www.legelejlighed.dk/

 

Vil også foreslå legelejlighed.dk og holde mig fra Wittrup motel idet der har været flere GP, som er smidt på porten af receptionen, mener du kan søge på strenge herom her på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved, at nogle swingere med succes har afholdt parties på Wittrup Hotel. Enten har receptionen ikke opdaget det, eller også kan de lugte forskellen på amatører, der mødes for sjov og ballade, og professionelle glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 15 timer siden:

Glemte at nævne det skulle være i Kbh eller storkbh. Hotel svalen lyder godt, men skal alle gæster ikke forbi receptionen? 

Faktisk ikke. Svalen har en stribe rum som har indgang direkte ud til parkeringspladsen. Don't ask me how I know. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 10/31/2015, 4:20:58:

Skelund jeg kan godt selv finde ud af, at finde hoteller i det område jeg søger en lokation, dog ønsker jeg tilbagemeldinger fra brugere, som rent faktisk af erfaring ved, hvor sådan et arrangement kan foregå eller har konstruktive forslag i stedet for skud i højre og venstre. På forhånd tak

Hvis du ikke selv er obs på dukkede det her lige op:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...