Hop til indhold

Gangbang lokation

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen,

Jeg går og pønser på tanken om, at arrangere et gangbang med en veninde jeg har, som er frisk. Dog vil jeg gerne høre om i kan anbefale et sted, hvor man uforstyrret kan udfolde sig i 2 timer i dagstimerne?

Tak på forhånd

Skrevet

Anholt Kro er genial til formålet. Der slipper man også for tilfældige drop in-gæster.

Skrevet

Ja jeg har et sommerhus ved ebeltoft

Skrevet

Glemte at nævne det skulle være i Kbh eller storkbh. Hotel svalen lyder godt, men skal alle gæster ikke forbi receptionen? 

Redigeret af Gæst

Skrevet

Skelund jeg kan godt selv finde ud af, at finde hoteller i det område jeg søger en lokation, dog ønsker jeg tilbagemeldinger fra brugere, som rent faktisk af erfaring ved, hvor sådan et arrangement kan foregå eller har konstruktive forslag i stedet for skud i højre og venstre. På forhånd tak

Skrevet
Gæst skrev, for 49 minutter siden:

Skelund jeg kan godt selv finde ud af, at finde hoteller i det område jeg søger en lokation, dog ønsker jeg tilbagemeldinger fra brugere, som rent faktisk af erfaring ved, hvor sådan et arrangement kan foregå eller har konstruktive forslag i stedet for skud i højre og venstre. På forhånd tak

Du fik sarkastiske svar pga. det med geografi, tror jeg :)

I kbh er der fx det her sted, som er "en klassiker":

http://www.legelejlighed.dk/

Skrevet
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Vil også foreslå legelejlighed.dk og holde mig fra Wittrup motel idet der har været flere GP, som er smidt på porten af receptionen, mener du kan søge på strenge herom her på EG.

Skrevet

Jeg ved, at nogle swingere med succes har afholdt parties på Wittrup Hotel. Enten har receptionen ikke opdaget det, eller også kan de lugte forskellen på amatører, der mødes for sjov og ballade, og professionelle glædespiger.

Skrevet
Gæst skrev, for 15 timer siden:

Glemte at nævne det skulle være i Kbh eller storkbh. Hotel svalen lyder godt, men skal alle gæster ikke forbi receptionen? 

Faktisk ikke. Svalen har en stribe rum som har indgang direkte ud til parkeringspladsen. Don't ask me how I know. :) 

Skrevet
Gæst skrev, den 10/31/2015, 4:20:58:

Hvis du ikke selv er obs på dukkede det her lige op:

Skrevet
Bebop skrev, den 31/10/2015 17.11.37:

det sgu billigt, 600 kr. for 3 timer. tak for tippet :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.