Hop til indhold
Guest nyder det

en duft af østen (Lise)

Recommended Posts

Guest nyder det

Ved ikke om der er andre her fra Jylland som har besøgt (en duft af østen) Lise som holder til på Sjælland

I går så jeg hun var her i sønder Jylland :razz:

Jeg fik lavet en aftale med Lise som annoncer med et rigtig godt tilbud 1time og 30 min for 2000 med alt ingen begrænsninger Både anal alm samleje og masser af fransk!

Hun tog imod mig med smil og kaffe en hygge snak inden vi fandt sengen Her tog hun sig kærligt af mig :grin: suttede og slikkede både pik og boller jeg måtte bede lise om at stoppe 

denne gang ville jeg kunne holde til alt det andet ... fik gummi på og kneppede hende i hendes stramme huller :razz: hun er en dejlig pige at være sammen med følelsen af at der er betalt for samværet er til at glemme ..Denne gang holdt jeg næsten en time :wink:   Helt sikkert jeg besøger hende igen inden hun tager tilbage til Sjælland  hun er alle pengene værd:razz: er jeg ene om den oplevelse med Lise (en duft af østen)??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...