Hop til indhold

en duft af østen (Lise)

Featured Replies

Skrevet

Ved ikke om der er andre her fra Jylland som har besøgt (en duft af østen) Lise som holder til på Sjælland

I går så jeg hun var her i sønder Jylland :razz:

Jeg fik lavet en aftale med Lise som annoncer med et rigtig godt tilbud 1time og 30 min for 2000 med alt ingen begrænsninger Både anal alm samleje og masser af fransk!

Hun tog imod mig med smil og kaffe en hygge snak inden vi fandt sengen Her tog hun sig kærligt af mig :grin: suttede og slikkede både pik og boller jeg måtte bede lise om at stoppe 

denne gang ville jeg kunne holde til alt det andet ... fik gummi på og kneppede hende i hendes stramme huller :razz: hun er en dejlig pige at være sammen med følelsen af at der er betalt for samværet er til at glemme ..Denne gang holdt jeg næsten en time :wink:   Helt sikkert jeg besøger hende igen inden hun tager tilbage til Sjælland  hun er alle pengene værd:razz: er jeg ene om den oplevelse med Lise (en duft af østen)??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.