Hop til indhold
Mon-Cherie

Jule sexparty på mon-cherie tirsdag d.24 nov fra kl.17-21

Recommended Posts

 

Så har vi endnu engang fornøjelsen af, at byde Velkommen til Jule sexparty på Mon-cherie Tirsdag d 24 nov fra kl 17 - 21.

 

Vi vil forkæle dine sanser med en god julebuffet af kendte juleretter, dertil serveres vin, kildevand og sodavand.

Ris a la mande til dessert og selvfølgelig en mandelgave til den heldige vinder.

Prisen for hele herligheden er kr. 2.600

 

Til de frække sanser, har vi 4 Nissepiger på menuen:

NADINE

MALENE

TRINE TEASE

KATJA STAR

 

Tilmelding og betaling skal ske senest fredag d 20 nov kl 23, der er også mulighed for betaling af depositum på kr 1300 senest denne dag.

Du kan tilmelde dig/betale, enten på Mon-cherie eller via bank på konto nr:

5021 1532069

Husk at skrive navn på indbetalingen.

Til Vores udlandske gæster kan indbetalingen ske på:

Iban - dk 6750210001532069

Svift - Jybadkkk

 

VI GLÆDER OS TIL AT SE JER TIL JULE-PULE-SEXPARTY.

KNUS FRA PIGERNE PÅ MON-CHERIE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Nogle der har deltaget og kan fortælle lidt om setuppet? Er det gangbang eller 1:1 med fri knep?

 

dialga

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et sted midt imellem, tror jeg. Du skal nok ikke forvente anale udskejelser ved den fest. Én til én knep er det næppe heller. Du må påregne, at medens du glad og frejdigt knepper en pige i fissen, kan den samme pige mageligt sutte pikken på en anden festdeltager. - Var det svar på spørgsmålet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Det var rigtig fint svar. 

Sidste spørgsmål er dog, kan man lege så meget man vil i de 4 timer med alle pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dialga skrev, for 4 timer siden:

Det var rigtig fint svar. 

Sidste spørgsmål er dog, kan man lege så meget man vil i de 4 timer med alle pigerne?

Du kan lege med pigerne, så længe, du er der og selv orker. Blot skal du regne med, at når der er fire piger at lege med, vil der være tolv-femten fyre, der også vil lege. Dvs. en vis tolerance og kø-kultur må præsteres. Pigerne vil helt bestemt ligge klar, men udsigten/indsigten vil måske være lidt forstyrret af en del nøgne mande-røve i færd med at bedække pigerne. Med lidt tålmodighed fra din side vil du formodentlig nå rundt og ligge på alle pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne godt ha lyst problemet er bare at de ofte aflyser i sidste øjeblik og har man så truffet en masse tiltag for at komme samt forudbetalt bestilt fly osv

Så er det jo surt show

Del dette indlæg


Link til indlæg
knajten skrev, 1 time siden:

Kunne godt ha lyst problemet er bare at de ofte aflyser i sidste øjeblik og har man så truffet en masse tiltag for at komme samt forudbetalt bestilt fly osv

Så er det jo surt show

Nu der ingen grund til at male fanden på væggen.
Ofte betyder jo ikke nødvendigvis, at det bliver aflyst denne gang.

Men du har da ret, det er irriterende hvis man kommer langvejs fra og har bestilt fly og hotelværelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tit set på disse slags arrengementer. Har dog aldrig haft modet til at melde mig til. Damerne ser jo super skønne ud og pengene er bestemt i orden. Men er der nogle der har gode råd til en interesseret nybegynder?

Ville dette være det næste skridt for en fyr der efterhånden har besøgt en del GP'er. Har overvejet at swinge med kæresten men hun er ikke så frisk på ideen som jeg selv.

Og så er sidste måske ikke så relavant spørgsmål. Hvad er gennemsnits alderen på de 12 - 15 fyre der kommer sådan en dag? :)

På forhånd tak for en fed side og et godt sted at spørge til råds.

Den Nysgerrige 86

Del dette indlæg


Link til indlæg
knajten skrev, den 11/3/2015, 10:03:10:

Kunne godt ha lyst problemet er bare at de ofte aflyser i sidste øjeblik og har man så truffet en masse tiltag for at komme samt forudbetalt bestilt fly osv

Så er det jo surt show

Skal du flyve til Rødovre :lol:

Aflysninger er desværre risikoen ved disse parties, der mangler ofte deltagere og der er rigtig mange tilbud i øjeblikket, det er købernes marked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenNysgerrige86 skrev, for 56 minutter siden:

Jeg har tit set på disse slags arrengementer. Har dog aldrig haft modet til at melde mig til. Damerne ser jo super skønne ud og pengene er bestemt i orden. Men er der nogle der har gode råd til en interesseret nybegynder?

Ville dette være det næste skridt for en fyr der efterhånden har besøgt en del GP'er. Har overvejet at swinge med kæresten men hun er ikke så frisk på ideen som jeg selv.

Og så er sidste måske ikke så relavant spørgsmål. Hvad er gennemsnits alderen på de 12 - 15 fyre der kommer sådan en dag? :)

På forhånd tak for en fed side og et godt sted at spørge til råds.

Den Nysgerrige 86

Gennemsnitsalderen er typisk 40-50 stykker.

GB/sexparty er et andet game end normal GB-besøg, man er sammen med andre mænd og deles om flere piger, så man skal ikke være genert eller har berøringsangst.

God opførsel, god hygiejne og køkultur er et must, dog har dem med stiv pik ofte en fordel, man bør ikke lade en liderlig pige ligge uden pik :P

Mit råd du kan prøve at deltage og se om det er noget for dig, du kan ikke vide om GB er noget for dig før du har prøvet, jeg er i hver faldt GB-fan og har været med i mere end 2 GBs :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg takker for svaret Nille. 

Jeg er bestemt ikke bi og ved ikke helt hvordan  jeg ville have det med 12 fyre side om side over de dejlige tøser. Og 2600 er en del for en kigger. Men må se om jeg kan få fri og så lægge en billet ind.

hvordan  med præstations fremmede midler?

kan sagtens blive spændt eller nærvær og når jeg besøger GP kan jeg bedst lide at tage en pille for at hjælpe.

Hvordan ser folk på det? 

Tænker at det ikke er så unormalt hvis folk har den alder som du nævner (prøver bestemt ikke at træde nogle over tæerne)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 1 time siden:

Skal du flyve til Rødovre :lol:

Aflysninger er desværre risikoen ved disse parties, der mangler ofte deltagere og der er rigtig mange tilbud i øjeblikket, det er købernes marked.

næ kun til kastrup,:-) så du må gerne hente mig der og køre mig til rødovre, har ikke helt fundet ud af hvordan
jeg kommer derud, men det bliver nok pr taxa tror jeg..

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenNysgerrige86 skrev, 1 time siden:

Jamen jeg takker for svaret Nille. 

Jeg er bestemt ikke bi og ved ikke helt hvordan  jeg ville have det med 12 fyre side om side over de dejlige tøser. Og 2600 er en del for en kigger. Men må se om jeg kan få fri og så lægge en billet ind.

hvordan  med præstations fremmede midler?

kan sagtens blive spændt eller nærvær og når jeg besøger GP kan jeg bedst lide at tage en pille for at hjælpe.

Hvordan ser folk på det? 

Tænker at det ikke er så unormalt hvis folk har den alder som du nævner (prøver bestemt ikke at træde nogle over tæerne)

Nogle tager piller andre gør ikke, men du skal ikke tro at fordi du er doped at du får lov tit at lægge beslag på pigerne, man skifter mellem pigerne, de andre mænd skal også komme til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja selvfølgelig. Syntes mig selv ret ydmyg og det er ikke mig der vil fægte med albuerne men tænker bare at det kunne være en ret skidt start at man ikke kan få rejsning til ens første GB.

og har tidligere haft nærvøsitets problemer bare med en 1 on 1 session med en smuk ung GP.

men jeg er også på og så ser vi hvad der sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenNysgerrige86 skrev, for 4 minutter siden:

Ja selvfølgelig. Syntes mig selv ret ydmyg og det er ikke mig der vil fægte med albuerne men tænker bare at det kunne være en ret skidt start at man ikke kan få rejsning til ens første GB.

og har tidligere haft nærvøsitets problemer bare med en 1 on 1 session med en smuk ung GP.

men jeg er også på og så ser vi hvad der sker.

Pigerne skal nok hjælpe dig med at få rejsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, den 4/11/2015 13.13.38:

Hvis jeg deltager kan jeg godt hente dig....

det lyder godt vi tales lige inden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er nysgerrig omkring dette arrangement. Levede det op til forventningerene? Overvejer at deltage næste gang, især hvis Marlene og Nadine er med igen. Kender dem fra tidligere besøg, men undrer om de er lige så gode i sexparty sammenhæng :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...