kapan 90 Skrevet 30. Oktober, 2015 Godaften. Er der nogle der kan suplere lidt på listen over bordeller med danske piger i København. Med nemme adgangsforhold hvis man ikke har bil. Jeg kender Romantia & Cassiopeia. Men det er længe siden jeg sidst har leget i kbh så en opdatering vil være super. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Oktober, 2015 (edited) ... Never mind Redigeret 30. Oktober, 2015 af PrinceCharming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 30. Oktober, 2015 Sexy Club - Søborg - Vandtårnsvej 68 Club Erotica - Nordre Fasanvej / Nørrebro station Bellahøjpigerne - Bus 2A, 10, 13 Pussy Galores - Frederiksberg, Finsensvej - Metro Finsensvej eller Lindevang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 30. Oktober, 2015 (edited) kapan skrev, 1 time siden: Er der nogle der kan supplere lidt på listen over bordeller med danske piger i København. Med nemme adgangsforhold hvis man ikke har bil. Jeg har endnu ikke hørt om et bordel, hvor adgangsforholdene skulle være nemmere, hvis man ankom i bil - bortset fra dette sted: http://www.mopo.de/nachrichten/-geiz-oase--bietet-sex-drive-inn-der-tiefgaragen-puff-in-hammerbrook,5067140,8540766.html Hvor du ikke engang behøver stige ud af bilen Se evt. mere her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/27744-knald-i-garagen/#comment-223527 Redigeret 30. Oktober, 2015 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 90 Skrevet 30. Oktober, 2015 Takker for indput. Ogse de lidt tø hø indslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid-dansk 59 Skrevet 2. November, 2015 (edited) Her er en fuldstændig liste. Det er ganske vist længe siden den er blevet opdateret, men mange af bordellerne eksisterer stadigvæk, og der er vist ikke kommet ret mange nye til. Eroguiden burde lave en opdateret liste. Redigeret 2. November, 2015 af Altid-dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 2. November, 2015 Kapan bad om nogle nemme adresser i København, som kunne findes uden bil. En stikprøve på din oversigt: Krimsvej på Amager er ophørt for ganske længe siden. Men korret, - en ny oversigt ville da være fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg