Toybox 12 Skrevet 30. Oktober, 2015 Nadia er en helt fantastisk nærværende sød pige,hun er altid glad og meget smilende,hun er nem og være sammen med og er hverken "kunstig" eller har en påtaget rolle. Kan siges meget enkel : hun er sød og dejlig <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toybox 12 Skrevet 22. November, 2015 Jeg har besøgt Nadia en del timer nu. Jeg kan kun sige,det har været, hvert et sekundt værd,og jeg har helt bestemt tænkt mig og besøge hende mange timer i fremtiden. Hun har det hele,hun er sød,hun Er betaling,hun er helt fantastik og bruge tid sammen med og hun er virkelig gudesmuk med en overdrevet flot krop! Hun er det hele værd,men pas godt på hende :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 12. Marts, 2016 Var så heldig at besøge Nadia torsdag aften hos Haderuppigerne. Tabte næsten underkæben da hun smed tøjet, hun er jo nærmest en perfect 10. Billederne på deres hjemmeside yder hende slet ikke retfærdighed Sød, behagelig og nem at være sammen med. Det eneste der kunne gøre det bedre var hvis hun gav dybe kys. Rigtig god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bond 13 Skrevet 2. April, 2016 Bare lige et hurtigt spørgsmål om Nadia, for hun skal helt sikkert besøges, men er hendes bryster ægte eller silikone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Somebody 125 Skrevet 2. April, 2016 De er helt ægte. Meget faste og virkelig lækre ! De hænger ikke det mindste. Ikke vildt store, men en dejlig flot håndfuld ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chewie 129 Skrevet 3. April, 2016 Hvordan er hendes ansigt? Er hun dansk eller etnisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 3. April, 2016 chewie skrev, for 4 minutter siden: Hvordan er hendes ansigt? Er hun dansk eller etnisk? Dansk og pisse lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miniraser 51 Skrevet 3. April, 2016 Har hun gode former, eller slank som et siv. Kan man ikke se billeder af hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 53 Skrevet 3. April, 2016 Jeg har haft fornøjelsen 3 gange, da hun var i Bording - utrolig smuk, sød og lækker pige, Pas godt på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Somebody 125 Skrevet 3. April, 2016 Numsen ser lidt stor ud på et af hendes fotos. ..det synes jeg nu ikke den er i virkeligheden. Bare sådan..perfekt. Hun er slank og måske nærmest sådan atletisk bygget. Synes fotoet hvor hun står på alle fire ligner virkeligheden bedst. Hun er på mange måder meget ægte/ærlig...meget ligetil...og så sidder der et godt hoved på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg