Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, hun har været der et års tid. De nye billeder er gode, men jeg synes ikke at udseendet lever op til de store forventninger, tekst og billeder giver. Hun er rigtig sød, men der er andre jeg hellere vil besøge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Morabito skrev, den 10/30/2015, 1:11:00:

Hold. Så. Kæft. Har nogen været der?

Ja, for nogle timer siden. Jeg har længe kigget på Jennifers tidligere billedserie. Især billedet, hvor hun ses skråt bagfra på strakte ben og med numsen i centrum. Hendes ugentlige vagter lørdag eftermiddag og aften har jeg ikke lige kunnet nå frem til. Siden er hun også dukket op hos Sexy Club i Søborg om fredagen. Det skulle give lidt flere muligheder. Nu kom der så nye billeder, - igen et billede af Jennifers ende stukket endnu mere skråt bagud , - endnu mere lokkende. (Lige for en ordens skyld - Jeg synes endnu mere om hende set forfra). Nu blev det så på Romantica en dejlig lørdag eftermiddag.

Det lille væsen kommer ind og hilser på ved at give hånd. Bedårende! - Lidt efter står jeg med hende i lokalet i splitternøgen udgave. Hun er ikke stor. Hun er til gengæld ganske sej. Jennifer kan tåle at blive rørt ved, - at blive taget fat i. Jeg måtte stikke fingre i skeden på hende, og hun sagde, at det var rart. Det lille menneske havde mange kræfter under hendes særdeles venlige behandling af mig. Jeg kunne lægge min hele vægt hen over hende og rå-kneppe hende, og hun sagde, at det var rart.

Vi havde en god time med sex og snak. Jennifer er kvik i hovedet. - Jeg blev fulgt til dørs af en lille nøgen pige, og jeg gik derfra med en glad bevidsthed om, at de penge var godt  givet ud.

PS.: Jennifer er måske en rigtig god erstatning for lille Anna, som var på Sexy Club, men som forsvandt pludseligt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der, og det var en rigtig god oplevelse. Klart den mest servicemindede pige jeg har besøgt. Jeg er ikke den nemmeste at have med at gøre, men hun gjorde sgu alt hvad hun kunne får at få det til at virke. 2 thumbs up.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få en profil herinde og vil gerne sige mange tak til den kære Pigeforsker for hans meget rosende og bekræftende anmeldelse.. Jeg er glad for at du fik en god oplevelse ud af dit besøg her hos mig og det er helt sikkert gengældt.. Og jeg håber da at se dig til det planlagte GB i Feb.. Hehe..

Kys Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få en profil herinde og vil gerne sige mange tak til den kære Pigeforsker for hans meget rosende og bekræftende anmeldelse.. Jeg er glad for at du fik en god oplevelse ud af dit besøg her hos mig og det er helt sikkert gengældt.. Og jeg håber da at se dig til det planlagte GB i Feb.. Hehe..

Kys Jennifer

Tak, det håber jeg også. Ellers ses vi en anden dag. - Jeg føler sug i mellemgulvet ved tanken om dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...