Hop til indhold
Helt ny

Paya

Recommended Posts

Hejsa

Hvorfor prøver du ikke selv at søge her på Eroguide? Hvis du prøver og skrive Paya i søgefeltet i øverste højre hjørne og søger, så kommer der en del tråde op om hende kan jeg se.

God førnøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej
Jo det har jeg prøvet men synes bare de fleste tråde om hende drukner i "med eller uden gummi" og ikke nogen reelle svar på det som det hele handler om.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Paya er en dejlig voksen pige. Hverken særlig køn er særlig slank, men herlig direkte og fordomsfri.

Jeg kan godt anbefale hende til en 'nybegynder' - dog skal du ikke være sart ift. hendes evne til at rydde op eller holde hus. Jeg plejer at tage brillerne af som det første, for derefter at snuse mig frem til det sjove og dejlige.

God tur til det sydøstfynske - og lad os høre hvad du fik ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte uanmeldt Paya en dag for godt en måned siden. Døren blev åbnet af datteren (der var ganske tiltrækkende). Bag hende stod en flok måbende unger. Datteren råbte "Mor - det er til dig" - mens ungerne gloede på mig :-). Paya undskyldte, men der var jo ikke noget at undskylde ! Morale - lav altid en aftale i forvejen.   Men - ja - Paya er en dejlig kvinde !

D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...