Hop til indhold
Gæst

Skanderborg Wellness

Recommended Posts

Gæst

Jeg tog i går en for holdet - og besøgte Skanderborg Wellness på Vestergade. Mener ikke at stedet tidligere er blevet anmeldt, - så da jeg alligevel var i området valgte jeg at bruge en time i Srinuans klinik. Jeg havde aftalt tid pr. tlf., så alt ok.  Inden jeg gik ind i klinikken læste jeg lige et opslag på væggen hvor der stod at der ikke gives sexuelle ydelser, - og at man risikerer politianmeldelse hvis man ikke retter sig efter det. På vej ind i skanderborg bemærkede jeg at politiet var i gang med at stoppe biler, så jeg tænkte at jeg hellere måtte opføre mig ordentlig.

Når, døren var åben, jeg gik ind og blev modtaget  af en thaipige på ca. 40, - blev vist ind i et fint rum hvor der var 2 brikse. - hun gjorde klar og viste hvilken jeg skulle lægge mig på. Hun gik ud , og jeg fortsatte afklædningen, - men på grund af skiltet og politi i nærheden beholdt jeg altså underhakkerne på. :-)
Jeg fik en rigtig god massage som er noget af det bedste jeg har fået - kvaliteten her er i top, og briksen var opvarmet - herligt.  Der var ikke antydning af andet end god massage, - så dem som har behov for det, er stedet rigtig godt.
På vej ud hilste jeg lige på Srinuan som jeg tidligere har besøgt da hun havde klinik i Århusområdet.  Fint sted som hun har i Skanderborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jhansen skrev, for 48 minutter siden:

Hvad er formålet med denne anmeldelse?

Det minder om en tur til Rema 1000 eller lignednde.

Hvad er formålet med dit indlæg - det ligner noget en lille skuffet dreng skrev, da det viste sig der var æbler og ikke bolcher i posen. 

For vi der har kendskab til thai miljøet gennem mange år, er denne anmeldelse meget anvendelig, af mange årsager. 

Men for at du kan følge med, så kan jeg da oplyse dig at formålet er at skrive en anmeldelse af et besøg på en thai massage klinik, og denne anmeldelse er sørme også placeret i rette forum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
jhansen skrev, 1 time siden:

Hvad er formålet med denne anmeldelse?

Det minder om en tur til Rema 1000 eller lignednde.

Formålet? At beskrive for andre hvad de kan forvente sig og ikke forvente sig, hvis de overvejer at lade sig betjene pågældende sted. Dette er vist nok hovedformålet ved at skrive og læse anmeldelser i dette forum. Jeg troede egentligt at dette var indlysende. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
jhansen skrev, for 2 timer siden:

Hvad er formålet med denne anmeldelse?

Det minder om en tur til Rema 1000 eller lignednde.

Formålet med denne anmelde er vel (som alle andre anmelder på denne side) at oplyse os andre om hvad man kan forvente på et bestemt sted. 

I dette tilfælde: Ingen seksuelle ydelser, men til gengæld fremragende massage.

På den led er BÅDE de personer, der søger seksuelle ydelser OG de personer, der søger en kompetent massage, nu mere oplyste ift. den oprindelige situation :-)

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
jhansen skrev, for 3 timer siden:

Hvad er formålet med denne anmeldelse?

Det minder om en tur til Rema 1000 eller lignednde.

Se: Matthæus 5:29

:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
jhansen skrev, for 4 timer siden:

Hvad er formålet med denne anmeldelse?

Det minder om en tur til Rema 1000 eller lignednde.

Må hellere citere mig selvm da jeg har ramt rygklapper-holdet for thai'er.

For at komme tilbage til sagen så indholdt "anmeldelsen" intet  andet end anedokter om  politi og politianmeldelse og lidt om "god massage" uden happy ending.

Intet andet informativ end at vi kan gætte de ikke spiller den af for en. Coooooollll.. det er da ren Oplysning til Borger om Samfund.

Jeg tager til Rema om ikke så længe ot lægger en anmeldelse ind. Tager bare  en for holdet, kære "brødre".

Redigeret af jhansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde booket en tid i går til massage (efter at have læst denne tråds anmeldelse), og fået bekræftelse på denne.

Dukkede op til aftalt tid, hvor den mandlige receptionist fortalte, at de desværre måtte aflyse min tid da pigen ikke var dukket op, og ikke svarede sin tlf.

Det gi'r et noget skidt førstegangs indtryk....dog skal det siges at jeg blev ringet op 4 timer senere, med besked om at de kunne klemme mig sidst på dagen.

Jeg håber I kan bruge ovenstående til noget (dette er mit 1. opslag / anmeldelse), ellers må I lige sige til om / hvad der mangler.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
zxcvbn skrev, for 27 minutter siden:

Havde booket en tid i går til massage (efter at have læst denne tråds anmeldelse), og fået bekræftelse på denne.

Dukkede op til aftalt tid, hvor den mandlige receptionist fortalte, at de desværre måtte aflyse min tid da pigen ikke var dukket op, og ikke svarede sin tlf.

Det gi'r et noget skidt førstegangs indtryk....dog skal det siges at jeg blev ringet op 4 timer senere, med besked om at de kunne klemme mig sidst på dagen.

Jeg håber I kan bruge ovenstående til noget (dette er mit 1. opslag / anmeldelse), ellers må I lige sige til om / hvad der mangler.....

Kunne godt bruge en uddybende beskrivelse af hvordan det så rent faktisk gik sidst på dagen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Der må jeg blive dig svar skyldig.....Jeg havde ikke mulighed for besøge Skanderborg Wellness senere på dagen....ej heller den store lyst....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...