Bøje 233 Skrevet 30. Oktober, 2015 Havde møde i Næstved og kontaktede Busaba for at høre om de havde en times tid ledigt, til hård thai olie massage. Det ligger i en opgang, nemt tilgængeligt fra stationens p pladser. Stille og roligt sted, pænt og renligt. Ved ikke hvad hun hedder, men hun talte ok dansk. - Massagen var god og hård..kan mærke i dag at hun har fået trykket nogle "gode" steder. Brugte ikke vildt meget olie, det var positivt. Da jeg havde vendt mig om på ryggen og havde fået masseret benene....tog hun "lige pludseligt" olie på hænderne og masserede mig på maven og brystkassen og spurgte...afslutning ? ... 300 kr for hj og 500 kr for bj... Jeg tog et hj.. hvor hun pirrede mig ret meget ind til hun begyndte "massagen".... ikke meget øjenkontakt, og ikke løstsiddende tøj, så ikke adgang til kærtegn, men et godt hj...ikke fantastisk, men godkendt. Gentagelse; måske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hejsa88 0 Skrevet 12. November, 2015 Ved du om de giver bj uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøje 233 Skrevet 13. November, 2015 Godt spørgsmål.... Ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg