Hop til indhold
Vectra

Sumas wellness - Norgesgade 16 - fredericia

Recommended Posts

Kære brødre.

En uhyggelig / underlig beretning, fra en skuffet bror.

 

    Jeg SMS med sumas wellness og får en hurtig tid til lidt massage og håber på fuldpakke - da jeg ankommer bliver jeg taget godt imod af en lille thai nips - jeg vil skyde hende til at være midt 40 og 160 høj og ca 50 kg små men et dejligt forparti. Betaler 400 for olie massage forrud - og tænker mon ikke der kommer tillægs ydelse senere -

 massagen er egentlig ok men tænkte det var starten til et godt forspil - efter 20 min var det vend om med mange dejlige pirringer som lille mand ikke kunne stå for - så kravlede hun oven på mig og viskede hvad jeg egentlig ville have - jeg sagde hvad kan jeg få ? Alt du bestemmer . Fint tænkte jeg og sagde fuld pakke og havde kæmpe forventninger - så sagde hun 1500kr extra - hvad ? 1500kr + de 400kr det er for dyrt - jeg tilbød 700kr så ialt 1100kr ja tak men pengene først - fuck en situation og ligge med stiv pik og skal til at rejse sig for at finde penge det ødelægger alt - men fik betalt , fortrød det da hun kom ind 10 min efter hun havde fået pengen med et håndklæde samt en gummi bandit gemt diskret i håndklædet - hun tog om banditten til den struttede og startede med at ride mig - jeg blev mega tændt og efter 3 minutter var jeg tæt på at komme og bedte henne om at stoppe - nej hun fortsatte bare vildere og jeg kom. Øv øv øv 700kr for 4 minutters sex med en kæmpe forventning om at prøve noget fantastisk sex med en thai nips - bare lidt længere. 

Må erkende at jeg aldrig kommer der mere og håber ingen bliver udsat for det samme som jeg. 

Jeg håber en dag at finde en der kan opfylde min drøm om dejlig sex med en sød - indlevende thai

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morning

var der igår 

Det jeg blev mødt af tiltalte mig ikke. Så det blev bare til lidt forhandling om et blowjob. Hvor jeg godt var klar over at vi aldrig ville kunne ramme den samme pris. 

Stedet er med indgang gennem solcenter 2 - 3 brikse med gardiner imellem og et lille seperat rum nede bag ved. 

De damer jeg så er detsværre ikke over min top ti. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede det samme. Massagen middelmådig. Hune ville have 500 for hård massage! Så nøjedes bare med " almindelig", som som sagt var middelmådig. Blev også bedt om at betale på forhånd - virkelig uhøfligt. Fik mig dog forhandlet frem til kun 200 for HJ, så jeg slap med 600 i alt. 

Blev også tilbudt fuld pakke, men sagde nej.

 

Redigeret af adonis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt valgt Adonis, selv om massageklinikkerne kun er ude på at få så mange penge ud af kunderne, kan de jo godt gøre det med lidt stil, måske kunderne så vil vende tilbage ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...