Hop til indhold
Gæst

Sugardaters søges til universitetsprojekt

Recommended Posts

Gæst

Hej allesammen! :)

Vi er en gruppe sociologi studerende fra Aalborg Universitet, der skriver projekt om sugardating. Vi søger sugardaters til interview omhandlende sugardating ift. forskllige parforholdstyper i det danske samfund. Så hvis du selv er eller tidligere har været enten sugardaddy/sugarmama eller sugarbabe/boytoy, vil vi meget gerne høre fra dig! Du kan kontakte os herpå eller på mail: (email slettet da de ikke ønske flere henvendelser)
Du vil selvfølgelig være 100% anonym!
Håber på at høre fra jer!

Mvh

Line, Tine, Katrine, Cecer, Maria og Mathilde

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 10 minutter siden:

Suk.. Den tid på året igen....

Åh ja, kan i høre violinerne. TG Musik 20a

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange undersøgelser er det egentlig nødvendigt at lave om sugardating?

Det er ved at være lidt trivielt og så spændende er det sku ikke.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukkake skrev, for 4 minutter siden:

Hvor mange undersøgelser er det egentlig nødvendigt at lave om sugardating?

Det er ved at være lidt trivielt og så spændende er det sku ikke.

Nej helt sikkert, men noget skal de STUDERENDE jo have tiden til at gå med.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter journalister er den mest elskede brugergruppe på EG studerende. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sociologi Studerende skrev, for 3 timer siden:

Hej allesammen! :)

Vi er en gruppe sociologi studerende fra Aalborg Universitet, der skriver projekt om sugardating. Vi søger sugardaters til interview omhandlende sugardating ift. forskllige parforholdstyper i det danske samfund. Så hvis du selv er eller tidligere har været enten sugardaddy/sugarmama eller sugarbabe/boytoy, vil vi meget gerne høre fra dig! Du kan kontakte os herpå eller på mail: [email protected]
Du vil selvfølgelig være 100% anonym!
Håber på at høre fra jer!

Mvh

Line, Tine, Katrine, Cecer, Maria og Mathilde

I må jo være i Aalborg ... Er det lige meget hvor i landet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 2 timer siden:

Efter journalister er den mest elskede brugergruppe på EG studerende. ;-) 

En ægte sugardaddy kan da ikke sige nej til 6 studiner.

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da helt fint, at en gruppe unge studiner pakker deres interesse i emnet ind i nogle akademiske gevandter, imens de samler mod til selv at tage skridtet. ;)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 36 minutter siden:

En ægte sugardaddy kan da ikke sige nej til 6 studiner.

Satans os. Den detalje overså jeg ;) 

Ærgerligt, at jeg har fornylig har slettet min bruger derinde og dermed er forhenværende sugardaddy. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sociologi Studerende skrev, for 12 timer siden:

Hej allesammen! :)

Vi er en gruppe sociologi studerende fra Aalborg Universitet, der skriver projekt om sugardating. Vi søger sugardaters til interview omhandlende sugardating ift. forskllige parforholdstyper i det danske samfund. Så hvis du selv er eller tidligere har været enten sugardaddy/sugarmama eller sugarbabe/boytoy, vil vi meget gerne høre fra dig! Du kan kontakte os herpå eller på mail: [email protected]
Du vil selvfølgelig være 100% anonym!
Håber på at høre fra jer!

Mvh

Line, Tine, Katrine, Cecer, Maria og Mathilde

Hvad er jeres problemformulering? Folk har brændt nallerne før på journalister, så i må forstå at der kan være en del skepsis.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 11 timer siden:

En ægte sugardaddy kan da ikke sige nej til 6 studiner.

Haha :D "learning by doing"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære studerende. 

Nu skal jeg forsøge at lave en seriøs respons til jeres velmente post. 

 

Eroguide synes at være en magnet for forskellige studerende og journalister, når der skal laves projekter, artikler mv omkring danskernes underliv og lyster. 

Vi er mange der har deltaget i mange forskellige interviews, ja jeg er endda blevet fotograferet nøgen og fremvist i JP :) i forbindelse med et tema. Andre har deltaget i forskellige interviews i radio og tv. Rigtig mange har hjulpet studerende fra forskellig uddannelser med info til specialet. 

Det der nok gør os lidt sarkastiske og trætte, er at vi aldrig aldrig har set blot et sammendrag af det projekt vi har bidraget til. Vore udtalelser er blevet fordrejet og klippet til, så de passede til journalistens ærinde, men ikke til det virkelige billede som vi ser. 

Derfor fornemmer i en vis træthed i ansigts folderne hos os. 

 

Og nej, jeg kan ikke bidrage til jeres projekt, da jeg ikke er i sugar segmentet. 

Men held og lykke, og god weekend

 

  • Synes godt om 11

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint skriv Aarhus, jeg synes dog der er forskel på, om der er tale om studerende eller journalister. Lidt ærgerlig velkomst de seks studerende fik, måske svært at overbevise dem om, at vi er seriøse folk ;-)  Jeg har hjulpet skoleelever og studerende flere gange, og også gennemlæst eksamensopgaverne bagefter. Denne gang kan jeg ikke hjælpe, jeg er ikke sugarbabe.

 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 14 minutter siden:

Fint skriv Aarhus, jeg synes dog der er forskel på, om der er tale om studerende eller journalister. Lidt ærgerlig velkomst de seks studerende fik, måske svært at overbevise dem om, at vi er seriøse folk ;-)  Jeg har hjulpet skoleelever og studerende flere gange, og også gennemlæst eksamensopgaverne bagefter. Denne gang kan jeg ikke hjælpe, jeg er ikke sugarbabe.

 

Ahhh mon ikke også de kan bruge en sugarbabe wannabee? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
d'Artagnan skrev, for 16 timer siden:

Det er da helt fint, at en gruppe unge studiner pakker deres interesse i emnet ind i nogle akademiske gevandter, imens de samler mod til selv at tage skridtet. ;)

De opfører sig i hvert fald som ægte sugarbabes, for jeg har tilbudt min deltagelse, men har intet hørt tilbage :-)

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

De opfører sig i hvert fald som ægte sugarbabes, for jeg har tilbudt min deltagelse, men har intet hørt tilbage :-)

 

Det er jo fredag såååe :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

O.k. jeg skrev til den opgivne mailadresse i torsdags. Intet svar endnu ... Er der nogen andre, der har hørt fra gruppen - så jeg skal føle mig fornærmet? ;)

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 25 minutter siden:

O.k. jeg skrev til den opgivne mailadresse i torsdags. Intet svar endnu ... Er der nogen andre, der har hørt fra gruppen - så jeg skal føle mig fornærmet? ;)

 

Kære Bebop

Du skulle nok ikke have skrevet, at du ville se nøgen billeder af dem først :D:D:D 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 17 timer siden:

Kære Bebop

Du skulle nok ikke have skrevet, at du ville se nøgen billeder af dem først :D:D:D 

Hvordan ved du det, er du da en af pigerne :?: :wink: :grin::grin::grin:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 4 timer siden:

Hvordan ved du det, er du da en af pigerne :?: :wink: :grin::grin::grin:

Måske derfor jeg fik det her (har stadig ikke hørt fra gruppen, hverken herinde eller på mail ...):

3317015_12_o.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 11 timer siden:

Hvordan ved du det, er du da en af pigerne :?: :wink: :grin::grin::grin:

Kære Arne

Selfølig er jeg det....jeg hedder i fritiden, Matilde, eller skal vi mellem os to sige Tilde....jeg er altid på jagt efter en sød Sukkerknallert, men ham der BeBop, han vil altid se billeder, først, det vil han osse inde på Sugerdating,...men nu fik vi en ide os piger imellem at vi kunne prøve en ny vej uden om ham der Bebop, så vi ikke skulle vise bryster.....vi har altså lidt pli....du ved altså...vi er altså lidt generte....og slet ikke til sådan noget fy noget...kun til diamantringe og dem med der ligner Brad Pitt...du ved ligsom pittstop for Ferrari...den der med pruhh hesten du ved....Ihhhhhhh altså Arne mand du er altså sådan en skrap fyr,....tror jeg melder dig til ham der ....tror han bliver kaldt.....ihhiihi Bitterfissen....har jeg læst iiihhhi

Knussssssss

Tildepigen

møsser

:D:D:D 

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej allesammen

Vi har fået kontakt med de interviewpersoner, vi skal bruge. Men mange tak for interessen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Trådstarter har fået de henvendelser de skal bruge og jeg låser derfor tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...