Hop til indhold

Recommended Posts

Dette er min første anmeldelse, men jeg synes at min oplevelse hos Ida var så enestående, at jeg var nødt til at berette om den. Måske giver det ris til min egen røv, når jeg ikke længere kan få tid hos hende, men hun fortjener virkelig alt det arbejde, hun vil have.

Jeg har besøgt Ida 2 gange - en gang hos sexysecret.dk og en gang hos Mon-Cherie. Sexysecret ligger lidt mere øde end Mon-Cherie, men begge steder er helt fine og diskrete efter min mening. Første gang ringede jeg i forvejen for at høre, om hun var ledig, og det var hende selv, der tog telefonen. Jeg var totalt solgt allerede ved hendes stemme. Hun lyder ekstremt uskyldig og sød, og jeg havde intet andet valg end at besøge hende.

Jeg har begge gange købt dansk/fransk cocktail til 700 kr., hvilket desværre har vist sig at være alt andet mere end rigeligt for mig.

Ida's billeder lyver ikke. De er helt sikkert af hende, og de er meget vellignende. Hun har en ekstremt velskabt "ungpigekrop" et super frækt smil og kønt ansigt. Hendes mål lyver heller ikke, og jeg vil skyde hendes barm til at være en pæn A-skål. Den sidder i øvrigt helt perfekt.

Jeg har intet dårligt at berette om selve akten. Hun virker engageret og passioneret, og vi havde en virkelig god kemi. Særligt anden gang, jeg besøgte hende, hvor hun red os begge til orgasme samtidig. Hun kyssede i øvrigt meget lidenskabeligt, hvilket jeg satte stor pris på. Første gang, jeg besøgte hende, var hun iført en lille sort kjole, og anden gang var hun i frækt sort lingerie.

Jeg er totalt solgt og kan ikke vente med at besøge hende igen. Hun er i hvert fald svær at få ud af hovedet nu, meget vanedannende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er helt og aldeles enig! Har ligeledes lagt vejen forbi 2 gange - havde det ikke været fordi hun nu kun byder velkommen mandag formiddag, hvor jeg stort set aldrig kan ville jeg med garanti have tittet ind langt oftere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...