Hop til indhold
Fjends

Dårlig stil?

Recommended Posts

Opdagede noget jeg synes var lidt sjovt angående en GP der annoncerer på annoncelight.

Men hun har fornylig skiftet navn, så mit spørgsmål er: Ville det være dårlig stil af mig at skrive om det herinde, når det gør at folk kan regne ud hvem det er?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En GP kan have sine årsager til at skifte navn, så nej.

Men hvis det er en GP der snyder eller lignende, så synes jeg det er fint du skriver navnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen snyd, hun er kendt her på siden. Men kan da se prisen lige har fået et nøk på 20-25%, gæt selv hvilken retning :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fjends skrev, for 1 minut siden:

Der er ingen snyd, hun er kendt her på siden. Men kan da se prisen lige har fået et nøk på 20-25%, gæt selv hvilken retning :D 

Så er man vel nærmest også en form for nystartet. :lol:

Mén ja, det er dårlig stil. Det sker sjældent at man skifter navn "bare fordi" og hvis det skulle være fordi at det er en dårlig oplevelse, at besøge den pågældende kvinde, så kommer det med sikkerhed frem alligevel. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Så er man vel nærmest også en form for nystartet. :lol:

Mén ja, det er dårlig stil. Det sker sjældent at man skifter navn "bare fordi" og hvis det skulle være fordi at det er en dårlig oplevelse, at besøge den pågældende kvinde, så kommer det med sikkerhed frem alligevel. :)

Hehe man skulle tro du vidste hvem jeg snakker om? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fjends skrev, Lige nu:

Hehe man skulle tro du vidste hvem jeg snakker om? :) 

Det er da heller ikke utænkeligt, at jeg gør det. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er i tvivl, er det sikkert dårlig stil....

Taler vi om en velrenommeret pige, er det dyrt for hende at skifte navn, så der er sikkert meeeeeget alvorlige grunde til det. Taler vi om een du tit ser dårlige anmeldelser af, er det sikkert for at få flere kunder. Men den gennemskues som regel af folk herinde alligevel. Så alt i alt, er det vel bedst ikke at sige noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjends skrev, den 29/10/2015 13.14.43:

Opdagede noget jeg synes var lidt sjovt angående en GP der annoncerer på annoncelight.

Men hun har fornylig skiftet navn, så mit spørgsmål er: Ville det være dårlig stil af mig at skrive om det herinde, når det gør at folk kan regne ud hvem det er?

 

Er det "Amagersild", som før hed "UtroTeute?" ;)

https://annoncelight.dk/showad/196092

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjends skrev, den 29/10/2015 13.14.43:

Opdagede noget jeg synes var lidt sjovt angående en GP der annoncerer på annoncelight.

Men hun har fornylig skiftet navn, så mit spørgsmål er: Ville det være dårlig stil af mig at skrive om det herinde, når det gør at folk kan regne ud hvem det er?

 

Selvfølgelig skal du ikke nævne at en person har skiftet navn. Det er dårlig stil, da hun jo nok har sine grunde. Du kan sagtens skrive om hende, uden at nævne navneskiftet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 7 timer siden:

Selvfølgelig skal du ikke nævne at en person har skiftet navn. Det er dårlig stil, da hun jo nok har sine grunde. Du kan sagtens skrive om hende, uden at nævne navneskiftet.

Tja, lige her synes jeg bare det virker mere virker som om, at det var udvidelsen af brystet, samt en pris justering, der var hovedformålet. 

De må have hældt cement i de implantater hun fik i, størrelsen er højst steget til en E fra en C. Men udfra dataene vejer de 5kg stykket :o:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...