Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg savner utroligt meget pigerne fra ålborggade 1 som var der under den tidligere ejer for et halvt års tid siden. 

Det var fantastiske lille Pim som gav den fuld gas på alle tangenter, og jeg mener alle. Og det var den lidt ældre kvinde der var der med pænt store bryster som også var gavmild i alle ydelser. Og sidst, men nok umulig at finde igen, Boo, eller Poo, som var den dejligste liderlige og stor barmen thai jeg nogensinde har prøvet. Hun kunne nogle ting, og var ikke sart. 

Så kort sagt, den tidligere ejer havde nogle gode og søde piger, og de var der i mange år. Men pludselig var der ny ejer som har nye og mere strømlinet piger som måske er kønnere men også dyrere og mere professionelle. Ikke så spændende for mig. 

Så hvor er Pim og Poo?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Surt at svare på sin egne spørgsmål. Men jeg er nu blevet et par oplysninger klogere, og tænkte jeg vil dele med de interesserede.

Poo har forladt branchen og har fået et barn og lever formentlig i Danmark.

Pim har forladt landet og har efter sigende en restaurant eller et madsted i Thailand.  

Det er hvad jeg har fået fortalt om de to fantastiske kvinder.

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Savner hende den unge med dejligt smil og store naturlige D bryster som var på Ålborggade for 1-2 måneder siden. Hed vist noget med A. 

Der er ikke længere annoncer for hende. Mon hun kommer tilbage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...