Hop til indhold
nylonlover

Hvor er oversigten over indlæg "siden sidst"?

Recommended Posts

Hvad er der sket med at man kunne se alle indlæg "siden sidst"?

Skal man nu skrive op i en notesbog hvad tid man var logget på sidst og klikke alle forum enkeltvis for at se hvad der er sket?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt se at man kan vælge "aktivitet, ulæst indhold"

Men det er ikke helt det samme som før, det er mere uoverskueligt. Listen fylder simpelthen meget mere. Og man skal selv huske hvornår man var logget ind sidst. Desuden medtages de læste ikke, dvs. en post forsvinder fra listen hvis man læser den. Hvis man fx. afventer nye svar på en tråden imens man er logget ind, skal man gennemlæse listen for at se, at den ikke er der (hvis der ingen nye svar er). Det var nemmere før at se at der ikke var nogen svar endnu, idet den så stod med "ikke fed" skrift. Ingen nye svar på en tråd er jo også en information.

Jeg synes det var nemt før lige at logge ind, og så med et klik se hvad der var sket siden sidst.   

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonlover skrev, for 28 minutter siden:

Jeg kan godt se at man kan vælge "aktivitet, ulæst indhold"

Men det er ikke helt det samme som før, det er mere uoverskueligt. Listen fylder simpelthen meget mere. Og man skal selv huske hvornår man var logget ind sidst. Desuden medtages de læste ikke, dvs. en post forsvinder fra listen hvis man læser den. Hvis man fx. afventer nye svar på en tråden imens man er logget ind, skal man gennemlæse listen for at se, at den ikke er der (hvis der ingen nye svar er). Det var nemmere før at se at der ikke var nogen svar endnu, idet den så stod med "ikke fed" skrift. Ingen nye svar på en tråd er jo også en information.

Jeg synes det var nemt før lige at logge ind, og så med et klik se hvad der var sket siden sidst.   

Se: https://www.eroguide.dk/forum/topic/44946-eroguidedk-er-blevet-opdateret-igen-2810-2015/?page=3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnok skrev, for 10 minutter siden:

Tak, jeg kan godt se at der er mere aktivitet der, nu har jeg postet nogenlunde det samme der.

Og hvad skal jeg nu trykke på, leder efter "siden sidst" men vælger log out istedet, gider ikke klikke rundt i en lang uoverskuelig liste, tak for nu.

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige opdaget at ulæste hurtigt kan findes på mobil vesionen. 

Går man, via den besværlige måde, ind på "ulæste" på mobilen, finder man øverst overskriften: Ulæst indhold. Efter denne sætning er der en cirkel man trykker på. Den bliver grøn, og vupti dukker der et ikon op ved siden af luppen øverst th på siden. Denne indstilling er tilsyneladende permanent. Dvs den kommer op igen, når man logger ind på ny. Det er altså afløseren for den gamle stjerne.

Jubii. 

 

Edit: Jag kan nu se at ikonet "Ulæst indhold" også kommer frem på normal versionen af EG. Det er lige ved siden af "Marker alt som læst"

 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...