Hop til indhold
Markild

Find de største bryster

Recommended Posts

Danske kvinder har store bryster

Danske kvinder har Europas næststørste bryster. Halvdelen af kvinderne herhjemme bruger D-skål, mens 19 procent bruger C-skål og 24 procent bruger B-skål. Kun 7 procent af de danske kvinder benytter en A-skål. Det viser en undersøgelse foretaget af BH-firmaet Triumph. Det er i øvrigt Englands madammer, som har Europas største bryster, mens de bilglade italienske mænd skal lede længst efter store forlygter. 

Vi kalder Bryster alt forlygter, kasser, meloner, jader prøv at finde flere slang ord for bryster :-)

Kvinder med H, I og J er min måle gruppe.. :-)  måske en vil kontakte mig P.M. 

kh. Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinderne skal da kontakte ham via P.M.

Ellers skulle han jo selv bevæge sig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, for 58 minutter siden:

Danske kvinder har store bryster

Danske kvinder har Europas næststørste bryster. Halvdelen af kvinderne herhjemme bruger D-skål, mens 19 procent bruger C-skål og 24 procent bruger B-skål. Kun 7 procent af de danske kvinder benytter en A-skål. Det viser en undersøgelse foretaget af BH-firmaet Triumph.

Siger undersøgelsen så noget om de samme kvinders BMI? :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Markild: opret da en kontaktannonce på annoncelight, hvor du skriver, at du søger kvinder med store patter ;)

Personligt er jeg osse meget kræsen og er kun interesseret i piger, der bruger en bh i str. D eller derover :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, for 10 timer siden:

Danske kvinder har store bryster

Danske kvinder har Europas næststørste bryster. Halvdelen af kvinderne herhjemme bruger D-skål, mens 19 procent bruger C-skål og 24 procent bruger B-skål. Kun 7 procent af de danske kvinder benytter en A-skål. Det viser en undersøgelse foretaget af BH-firmaet Triumph. Det er i øvrigt Englands madammer, som har Europas største bryster, mens de bilglade italienske mænd skal lede længst efter store forlygter. 

Vi kalder Bryster alt forlygter, kasser, meloner, jader prøv at finde flere slang ord for bryster :-)

Kvinder med H, I og J er min måle gruppe.. :-)  måske en vil kontakte mig P.M. 

kh. Markild

Den undersøgelse kan ikek bruges til noget. Læg mærke til at tallene lagt sammen (hvis halvdelen er præcis halvdelen) giver 100%. Det vil sige at ingen bruger E, F, G eller endnu større i Danmark? Og skulle halvdelen af Danmarks kvinder bruge den største skål?

Mon ikke det skyldes at Triumph ikke er så gode til at lave store BH'er og så er det nemmere at bilde kunderne ind at de kan være i en D-skål. Nu ved jeg tilfældigvis en del om BH'er, så jeg ved også at de tal på ingen måde passer.

Mon ikke nogen af pigerne herinde kan bekræfte mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...