Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, har læst i en anden tråd at DD bodycare i Bramming er en afdeling af Asian bodycare fra Esbjerg. Er indehaveren "Phen" fra Esbjerg så nogen gange i Bramming eller hvem er i Bramming? Er der nogen der har gode erfaringer på stedet, eller måske det modsatte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan ikke anbefale pigerne på stedet i øjeblikket... Stedet er dog fint indrettet. Jeg tror kun der gives hj som ekstra ydelser... Pigerne på stedet tager røven på dig vis de kan. F.eks ved at tilbyde fullpakke uden dog at ville give andet end hj når det kommer til stykket..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gamelgris skrev, for 56 minutter siden:

kan ikke anbefale pigerne på stedet i øjeblikket... Stedet er dog fint indrettet. Jeg tror kun der gives hj som ekstra ydelser... Pigerne på stedet tager røven på dig vis de kan. F.eks ved at tilbyde fullpakke uden dog at ville give andet end hj når det kommer til stykket..

 

Der må jeg lige korrigere dig, idet jeg var forbi igår formiddags. Blev mødt af en lille thaidame som ikke skiller sig voldsomt ud fra mængden. Hun har været ansat der i et par år godt og vel, først i Esbjerg afd og nu i Bramming. Er blevet masseret af hende før og ville egentlig ikke igår, men der var ikke andre på arbejde på dette tidspunkt, så jeg takkede ja. Jeg blev tilbudt hånd/blow eller all inn, og jeg gik all inn, mest af alt fordi jeg skulle have lettet trykket ellers så havde jeg takket nej. Det er 2 gang jeg får fuld pakke hos pågældende kvinde, så det kan altså lade sig gøre!

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...