Hop til indhold
Gæst

Indlæg

Recommended Posts

Gæst

Jeg er super glad for den nye opdatering, så en stor ros herfra til Admin for arbejdet med at opdatere EG <3

Det jeg gerne så også blev opdateret/ændret er "skriveplatformen", når vi skriver indlæg og opretter tråde.
Er det muligt at få kodet/tilføjet en funktion, så vi kan slå det automatiske dobbelt linjeskift fra, som sker når vi trykker på enter?

Jeg ved, at jeg kan holde shift nede, mens jeg trykker på enter, så jeg kun opnår et enkelt linjeskift, men jeg kan bedre lide skrivestilen fra Notepad (tror programmet hedder Notesblok på dansk), hvor et tryk på enter giver et linjeskift.

Det er sikkert for meget at bede om, at det skal kodes fra bunden, men findes der et plugin, der kan bruges til at klare opgaven, og hvis Admin synes om idéen, vil jeg i hvert fald blive rigtig glad.
Og hvis det ikke er muligt, så lever jeg også fint med det :)

Igen tak for en rigtig lækker opdatering!
Jeg elsker de nye "notifications" og at det er lettere at se indhold jeg følger :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Delvist uenig.

Det er specielt ikke særlig fedt, at jeg er nød til at skrive fra IE.

Dog kan jeg godt lide de nye sociale features som er bygget ind fx har jeg mulighed for at lave statusopdateringer fra min profilside og andre kan skrive på min væg. Det er næsten ligesom facebook.

Med hensyn til indlægseditoren så tak til PC for at gøre opmærksom på at man kan skifte linje ved at holde shift inde og derefter trykke på retur tasten.

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 40 minutter siden:

Det er specielt ikke særlig fedt, at jeg er nød til at skrive fra IE.

Jeg har ikke prøvet med Chrome, men her i Firefox fungerer EG fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...