Usa 16 Skrevet 28. Oktober, 2015 (edited) Hej Nogen der kender en GP som er ridepige i fritiden? Kunne godt tænke mig at være sammen med en pige i ridebukser og -støvler. Redigeret 28. Oktober, 2015 af Usa 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 28. Oktober, 2015 (edited) Usa skrev, for 30 minutter siden: Nogen der kender en GP som er ridepige i fritiden? Kunne godt tænke mig at være sammen med en pige i ridebukser og -støvler. Kender et par stykker, men vil af diskretionshensyn ikke oplyse dem her i åbent forum - men hvis du oplyser nærmere i hvilket område, kunne jeg og andre måske sende dig en PB. Evt. kan du jo også selv henvende dig til et par piger og høre ad, om de har et sådan antræk Ja, du kunne såmænd også indrykke en annonce på annoncelight og være heldig at støde ind i en amatør Redigeret 28. Oktober, 2015 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Usa 16 Skrevet 28. Oktober, 2015 Det skulle nok være i Østjylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
odense37 3 Skrevet 29. Oktober, 2015 Det er en fantasi jeg fuldt ud kan tilslutte mig, så hvis nogen har kendskab til piger / kvinder i det outfit i trekantsområdet/Fyn hører jeg gerne om det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fræk Leg Skrevet 11. November, 2015 Jeg har svært ved at anbefale nogen, da jeg ikke kender de andre piger så godt. Og man må jo ikke anbefale sig selv Mon ikke der er en der rider i sin fritid herinde. Kan kun anbefale du spørger nogle af pigerne.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 11. November, 2015 Hvad med Trine Tease, mindes at have set nogle af hendes billeder hvor hun havde ridetøj på? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg