Hop til indhold

Recommended Posts

 

Stedet ligger ret udsat, lige ved siden af silvan/super pet store osv... så jeg valgte at parkere lidt derfra og så gå derhen. Jeg var så dum at jeg ikke havde hævet penge... er blevet vant til at Moon tager mobilepay, så måtte ud og køre og hæve penge et sted. Tilbage og bestille en times hård thai olie massage......

Den var middel, men heller ikke mere.... da hun så begyndte at cirkle de spændende steder og spurgte sagde jeg ja tak... så ville hun have pengene med det samme... ikke så fedt, jeg løber jo ingen steder midt i det hele, men der må jo være nogen der har udvist mangel på respekt siden de har de regler.

HJ var ok, ikke fantastisk, men det var fint at få afsluttet en lang dag med....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Du har da godt nok været om dig her på det seneste...:-D.

Lige præcist her på denne adresse bør du måske overveje noget mere. Penge forud for nye kunder kan vel ikke bebrejdes, men sørg for at få fat i den unge langbenede massøse her (desværre har jeg glemt navnet og har syntes det var pinligt at spørge igen), hun kan altså noget vildt med alle dele af kroppen når først du er kommet lidt ind på hende. At hun selv også nyder det gør kun oplevelsen endnu bedre. Stedet er blevet mit foretrukne på det seneste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

smiler stort....

Mine anmeldelser er samlet sammen over hele året :-)

Betyder det at hun også er god til at give massage ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Skulle lige til at sige at det ved jeg ikke:-D, men ved nærmere eftertanke, jo, det kan hun faktisk, omend måske ikke af den allerhårdeste slags. Hun har i alt fald et par teknikker jeg ikke har prøvet ellers, og som kan løsne op på myoserne. Skal tilføjes at det måske tog en 3-4 gange at komme tættere ind på hende, i begyndelsen det lidt mere lígegyldigt som du måske har oplevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 2 timer siden:

Du har da godt nok været om dig her på det seneste...:-D.

Lige præcist her på denne adresse bør du måske overveje noget mere. Penge forud for nye kunder kan vel ikke bebrejdes, men sørg for at få fat i den unge langbenede massøse her (desværre har jeg glemt navnet og har syntes det var pinligt at spørge igen), hun kan altså noget vildt med alle dele af kroppen når først du er kommet lidt ind på hende. At hun selv også nyder det gør kun oplevelsen endnu bedre. Stedet er blevet mit foretrukne på det seneste.

Kunne navnet være Honey? Hun er høj af en thaipige at være og med store fødder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Gammelnok skrev, for 2 timer siden:

Kunne navnet være Honey? Hun er høj af en thaipige at være og med store fødder.

Kunne lyde rigtigt. Hun er høj, hendes fødder har jeg ikke lagt så meget mærke til, men da jeg selv har en lille 50'er til mine lidt over 2 meter med upassende stor vægtfylde skal der generelt en del til at imponere mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kommet en del hos "den høje" hos Geng Khor og vil fortsat komme der med mellemrum

Synes det bliver bedre og bedre hver gang.

Hun kan, vil og gider.

Bestemt i orden, dog uden at være exceptionelt.

Har lejlighedsvis fået lidt bedre og billigere i kbh men det eneste sted omkring Køge og sydpå hvor jeg har været mere end en gang :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

FrankUnderwood, hvad er det du går efter ? ... massagen eller ekstras ?

Jeg har snart gennemtrevlet området omkring Køge/Faxe/Rønnede, så alt efter hvad du går efter kunne det være at der var noget for dig eet af de steder.

 

Bøje

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Må jeg så spørge dig, Bøje, hvad du synes er bedst i de områder? 

Jeg kommer selv på de kanter. 

Vh. TF72

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Du kan få rimelig massage hos Moonmassage i Hårlev, hos den nye Bonloet i faxe og så hos hende den mørke i Rønnede på møllevej.

hj skulle være muligt alle 3 steder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 1 time siden:

Må jeg så spørge dig, Bøje, hvad du synes er bedst i de områder? 

Jeg kommer selv på de kanter. 

Vh. TF72

geng khor i køge er det bedste pt på sydsj -lf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 17 timer siden:

 

Du kan få rimelig massage hos Moonmassage i Hårlev, hos den nye Bonloet i faxe og så hos hende den mørke i Rønnede på møllevej.

hj skulle være muligt alle 3 steder

Hej Bøje. 

Hvordan ligger priserne i Rønnede og hvad er der "på menuen"

Overvejer at prøve den mørke pige :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 6 minutter siden:

 

Jeg har betalt 300 kr oveni listepriser de gange jeg har fået bj.

bøje

Tak :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 5 timer siden:

 

Jeg har betalt 300 kr oveni listepriser de gange jeg har fået bj.

bøje

 

Bøje skrev, for 5 timer siden:

 

Jeg har betalt 300 kr oveni listepriser de gange jeg har fået bj.

bøje

Er hun til fuld pakke og hvordan ser hun ud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...