Hop til indhold

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/172640

Jeg kører lige forbi flere gange om ugen, så tænkte at jeg lige så godt kunne droppe ind forbi. Fik aftalt en tid og blev vel modtaget.

Et lille minus at jeg, med det samme, skulle bestemme mig for hvad jeg ønskede, og skulle betale up front. Jeg vidste jo ikke noget som helst omkring kvaliteten af massagen og kemi osv., så det var et sats at jeg bestilte massage inkl. hj til 800 kr.

Massagen er i et parcelhus... og på en ret blød seng, hvilket ikke er så fedt når man vil have hård thai olie massage. Hun ramte da nogle punkter men det generede lidt med den bløde seng. Da vi så kom til hj begyndte jeg at kærtegne hendes store bryster...og kunne ikke lade være med at forsøge at kysse dem, det kunne hun godt lide, så jeg gav den alt hvad den kunne trække og jeg troede faktisk at nu var der basis for at den endte med noget andet.... men det blev "kun" til det hj, vi havde aftalt, og det var faktisk ok.

Jeg tror ikke jeg kigger forbi igen for massagen, men har overvejet om jeg skulle se prøve andre ting.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...