Hop til indhold
Bøje

Gøteborg

Recommended Posts

Hej brødre.

Nogen af jer kan måske huske min efterlysning på Gøteborg.

Tænker at jeg kort vil beskrive min tur til Gøteborg.

Havde googlet lidt på nettet, efter thai massage og fandt et sted som passede fint mellem mine møder.

Kom ind og blev vel modtaget, der lå menukort på disken og jeg bestilte 1 times hård oliemassage til 400 sek. -

Blev fulgt ind i et lokale hvor jeg smed alt tøjet og lagde mig klar.

Jeg er som udgangspunkt fuldstændig ligeglad med hvordan min massør ser ud, bare de kan massere. Hende her var ok, det var sådan middel hård oliemassage.

Synes hendes hænder ret tit kredsede nede omkring lænden og ned på balderne...og da hun masserede mine baglår var hendes hænder også på inderlårene samt strejfede op omkring kanten til mine kugler...gav et helt gys i mig. Det betød så bare at hun gjorde det lidt mere på det andet inderlår....

Da jeg vendte mig om og hun begyndte at massere lidt blødere og brugte god tid på inderlårene, der havde jeg lidt svært ved at ligge helt stille. Hun kommer så til det andet lår og nu er det tydeligt at massagen ikke er hård mere.....hun kigger på mig og spørger om jeg ønsker mere massage, samtidigt med at hun snitter ham.... Ja tak....

Et godt intenst hj til 300 sek var lige hvad der manglede.....

Se nu er der jo så et par svenskere der har kaldt mig dum osv. for at udfordre loven/være kriminel osv osv... Ja, det er meget muligt, men kunne ikke lige lade være med at sige ja, beklager.

Der er mulighed for at bade bagefter.

 

God oplevelse.... hvis du skal forbi Gøteborg en dag, så har jeg et tip til hvor du skal køre hen for at få massage. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

At du finder en thaimassør, der tilbyder seksuelle tjenester allerede på det første møde, må siges at være super heldigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gustafma skrev, for 16 timer siden:

Så vilket ställe var du på i Gbg?

Med tanke på rättsläget i Sverige så är det ju inte så smart att skriva stället i klartext härinne. Om du själv vill göra ett skönt besök får du väl fråga Bøje via personligt meddelande!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...