Hop til indhold

Recommended Posts

For nogle uger siden kørte jeg forgæves til Moon i Hårlev, aldrig sket før.... men da jeg havde bestemt mig for at bare skulle have massage, så fandt jeg annonce på eb, massage af pige med store bryster. Skrev til nummeret og spurgte om pris samt om hvilken massage det var. Blev svaret af et andet nummer at prisen var 400 kr for 1 times thai olie massage.

Atalen var i hus og jeg kørte derhen med det samme.

Blev mødt af en lille, forholdsvis ung thai pige, der kan engelsk og meget lidt dansk.

Rimelig ok olie massage, middel hårdhed, og ikke umiddelbart antræk til at der var noget ekstra. - Da hun var færdig med massagen åbnede jeg øjnene og kiggede spørgende, og hun spurgte...hj ? Jeg sagde ja tak, 300 kr ekstra....

Og så oplevede jeg det mest fantastiske HJ, jeg nogensinde har prøvet. Jamen hold da fest hvor det var intimt, langsomt, følsomt og lækkert..... Det var faktisk så fantastisk så jeg allerede ugen efter tog en tur mere... identisk.. denne gang krtegnede jeg hendes små faste smukke bryster... hun sagde nej til at jeg måtte kysse dem....vildt lækkert.

Hun bad mig gemme hendes nummer, så vi var sikre på at jeg skrev til hende fremover....og da jeg så tjekkede nummeret, stod det på en annonce på eb, hvor der står at hu  tilbyder sex... ikke massage. Hmm... så nu er jeg motiveret for at tage fuld pakke og se om resten er lige så fantastisk som hendes hj. - fuld pakke en time, inkl massage er 1000 kr... 1200 hvis man vil have superfransk...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...