Hop til indhold
Maestro

50295237 - Thaibabe Angie 25 - Herlev

Recommended Posts

Fik lyst til et stykke med Thai lidt tidligere på ugen, og valgte at ringe til "Thaibabe Angie" fra Herlev.
Aftalen kom hurtigt på plads, og jeg skyndte mig ud til den meget centrale lokation i Herlev og blev hurtigt "buzzet" ind i komplekset. Døren til lejligheden stod på klem og bagved stod den skønneste Thai kvinde jeg længe havde set. Alderen skal nok passe ... meget petite og med et ganske kønt ansigt. jeg vil skyde hende til at være 150-160 cm og veje omkring de 45-50 kg.
Jeg blev i hverfald ganske tændt alene pga. hendes kønne ydre :grin:
700 kr. blev vekslet til en halv times cocktail ... der skulle vise sig at blive en lidt blandet fornøjelse. 

Jeg droppede klæderne, hvorefter hun med rosende vendinger omtalte min renlighed og duft (tak for det) ... hun duftede nu heller ikke så dumt selv ;-)
Så droppede hun selv klæderne og HOLD NU KÆFT EN LÆKKER KROP DEN KVINDE HAR... gude skønne velsiddende/velsmagende b-cup bryster med en dejlig stor brystvorte, som bare inviterer til at blive suttet på, og en krop som bare er proportionel, slank og lækker hele vejen fra top til tå.
Hun sætter sig ved mig, og jeg tænker "nu skal der kæles, nappes og hygges lidt" ...men næ nej. Med en fast hånd tog hun fat i kalorius og spillede ham i et hæsblæsende tempo :shock: ... ja, hun havde faktisk allerede åbnet kondom pakken og var på vej til at montere gummiet, da jeg måtte bede hende om at sætte farten lidt ned. Hun spurgte hvad jeg ville, og jeg forklarede hende at lidt kropskontakt og lidt nussen kunne være lækkert ;-) .....
Hun kørte sine dejlige bryster rundt i ansigtet på mig, og det var det ... så hev hun fat i kalorius igen og påmonterede gummiet. Blowjob gad hun ikke :-o ...men ride ville hun gerne, så det gjorde hun så. Meget dejlig stram og super til at bruge underlivet. God ridetur, men desværre med manglende indlevelse. Så lidt doggy ... og hold nu kæft en dejlig lille røv hun. Hun svajede helt vildt med ryggen, så fisse og røv var helt blotlagt ... meget skønt at se på og meget skønt at "arbejde med" :) .... 
Var tæt på at komme, men fik vendt hende i tide til en omgang missionær. Prøvede at kysse hende, men det var ikke på programmet.
Benene op på nakken og så ellers i bund med dyret ... det virkede, for kort efter kom jeg for sindsygt, og hun malkede de sidste dråber ud med underlivet. Mums.

OBS! Der må stikkes fingre op, og hun kysser ikke.

Hun er altså super lækker, men hun er ikke til stede i det hun laver. Straks efter sexen, så finder hun mobilen frem.
Vil man have adgang til en lækker krop, så kan hun helt klart anbefales, men forvent ikke den store indlevelse fra hendes side af.

Stedet er rent, mulighed for bad mv. og det ligger meget centralt i Herlev, med gode parkerings muligheder lige uden for døren.
Gentagelse ... tjah tjoh, den krop er sgu vild, og havde hun bare lidt gejst, så kunne det snildt ha' blevet et stam sted.

Sted 8/10
Lokation 10/10
Pigens udseende 10/10
Pigens indlevelse 3/10
Pris 8/10

LINK: Thaibabe Angie 25 - Herlev

-Maestro

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 1 time siden:

Ok, ligner hun noget a'la de billeder på linket????

Tror ikke det er hende på billederne. Hun er virker meget mindre end hende på billederne, og med flottere kurver... og håret er skulderlangt og klassisk thai sort, men hårfarve og længde kan selvfølgelig ændres.

Så mit bedste bud er altså, at det ikke er hende på billederne... men flottere.

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Maestro skrev, for 19 timer siden:

Tror ikke det er hende på billederne. Hun er virker meget mindre end hende på billederne, og med flottere kurver... og håret er skulderlangt og klassisk thai sort, men hårfarve og længde kan selvfølgelig ændres.

Så mit bedste bud er altså, at det ikke er hende på billederne... men flottere.

-Maestro

Lyder ikke dårligt ;-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...