Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Brødre.

Nu er jeg efterhånden ved at have noget erfaring og føler mig også klar til at anmelde.

Moon i Hårlev har jeg efterhånden besøgt en del gange, +10 gange.... De første par gange kun med massage, men efter at have læst herinde, begyndte jeg at smide alt tøjet når jeg skal have massagen, og så sker der jo noget, for det meste.

Jeg har mødt 4-5 forskellige hos Moon og massaagen er altid middel eller over middel, halv hård oliemassage. Mit primære mål er massagen men falder i hver gang og tager HJ med, hvor kvaliteten for det meste er omkring middel eller over middel.

1 times oliemassage koster 400 og HJ koster 300...jeg gider ikke prutte med priserne, for 700 er en ok pris for den time.

Stedet ligger godt nok ud til en befærdet vej og tankstation, men det er ikke en udfordring i min verden.

Lokalerne er gode og man kan få bad hvis man spørger efter det.

Jeg har ikke spurgt efter BJ eller fuld pakke, måske kommer det en dag. Jeg er sikker på at de også er med på det hvis man ønsker dette.

 

Det var så min første anmeldelse.... min næste er allerede på vej.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...