Hop til indhold
Maestro

TWO BEAUTIFUL GIRLS , 700 Kr 20 MINUTES

Recommended Posts

En formiddag for et par uger siden, var der godt med liv i kalorius (i min alder sker det ikke hver dag:grin:) - så jeg besluttede mig for et lynvisit hos ovenstående damer. 
Jeg ringede op og fik forklaret mine lyster på engelsk og kort efter modtog jeg adressen op mobilen. Vel ankommet på adressen, endnu et opkald, og vupti ... så var jeg inde i lejligheden.
I min fantasi havde jeg lyst til at ordne dem begge, men da de stod der foran mig, begge kun iført frækt undertøj, som dårlig dækkede noget som helst (skøøøønt syn), så valgte jeg alligevel kun en halv times solotur med den unge "lyse" af pigerne. Hun har sgu en super sprød krop og nogle fantastiske dejlige/naturlige bryster, og pikken pegede altså i den retning på den pågældende dag. Pigens taler kun spansk (fra Venezuela), så den sparsomme kommunikation inden knaldet gik igennem veninden, som også modtog betalingen.

Ned på sengen ... og så fandt pigebarnet ellers en ordentlig omgang vådservietter frem til rengøring af kalorious. Jeg forsøgte at forklare, at jeg kom direkte fra brusebadet hjemmefra, men ak og vel ... kalorious fik til dato den grundigste rengøring jeg nogensinde har oplevet hos en GP ... ja, det gjorde sgu næste nas ;-)

Så gav hun en forholdvis mekanisk guffer, hvor pikken befandt sig i siden af mundhulen det meste af tiden. Det så liderligt ud, men det føltes ikke særlig rart. Det foregik i øvrigt med lukkede øjne fra hendes side af. Fik hendes krop drejet lidt, så jeg kunne lege lidt med fissen. Det kunne hun godt lide, for safterne begyndte at løbe (den gamle kan noget med fingrene .. hehe) 
På med kondom og så en lille ridetur. Dejlig stramt underliv og masser af samba bevægelser ...herligt. Fik vendt hende om til doggy og huggede godt igennem. Hun småstønnede lidt (fake i know) det virkede lidt overspillet. Så var det tur til lidt missionær ... igen uden tilbageholdenhed og dejligt dejligt. Hun ville dog ikke snave så meget, men det var egentlig OK, da hun smagte lidt af røg/tobak. Afsluttede med at spille pik ud over hendes bryster.

Stedet er virkelig en bombet lejlighed ... og der er pænt snusket synes jeg.
Da jeg kun valgte en pige, så gik den anden pige på WC i den halve time mens jeg var der. Ikke så fedt at vide at der sidder en og venter på WC'et på at jeg bliver færdig :grin:
Pigerne er såmænd søde nok, meeen det bliver nok ikke en gentagelse fra min side af. Jeg skulle jo nok ha' valgt en duet, så kunne det være at jeg var kommet i den syvende himmel, men det blev altså ikke denne gang.

Lejligheden 2/10
Lokation/diskret 9/10
Pigens udseende 7/10 (den lyse/unge)
Selve akten 5/10 
Pris 10/10

LINK: TWO BEAUTIFUL GIRLS , 700 Kr 20 MINUTES

-Maestro

Redigeret af Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Maestro

Du skulle have brugt den sidste 100-lap for at få fornøjelsen af at se og mærke begge gnave gren - og den mørkere af dem gør det også godt på et lagen :-)

Synes ikke det var så galt i lejligheden - det findes meget værre.....

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, for 3 timer siden:

@Maestro

Du skulle have brugt den sidste 100-lap for at få fornøjelsen af at se og mærke begge gnave gren - og den mørkere af dem gør det også godt på et lagen :-)

Synes ikke det var så galt i lejligheden - det findes meget værre.....

 

/The Bluesman

Tjah, måske skulle man prøve igen .... har stadig en kvindelig duet til gode, og tanken om dobbelt blow vækker sgu kalorius til live.

Det er svært at være mand og konstant liderlig :)

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er af de to piger, men er photoshoppet. De er nu søde og dejlige i virkeligheden. Havde oplevelsen med de to sammen i en time til 1400 kr. Det var en oplevelse. Har anmeldt det her for 2-3 u ger siden. https://www.eroguide.dk/forum/topic/44091-two-beautiful-girls-700-kr-20-minutes5023-3757-kan-kun-anbefale-at-besøge-dem-beggem/

Den lyse taler ikke engelsk eller dansk, men med lidt tålmodighed og humor kan det godt lade sig gøre alligevel.

 

Redigeret af olenn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...