Hop til indhold
tom kok

Sandra Sommer ved Randers

Recommended Posts

Meget diskret hus øst for Randers. Stiger ud af bilen og bliver mødt af en frisk kommentar fra hoveddøren, der viser sig at være en smuk, høj pige. Og med smuk, faktisk gudesmuk, fotomodel agtig i bh, trusser og højhælede. Vi går ovenpå og står bare og hyggesnakker de første 5 min. Jeg havde sat mig i hovedet, kun 20 min, men bare et kig på hende solgte mig til de 30 min, jeg havde penge til, ellers var det nok en time. Hun er meget ærlig omkring det hel og vil ikke oversælge sig, men hun er virkelig smuk, blond, 172/60 og velsiddende bryster, lille fræk og fast mås, flad stram mave og lange ben. Vi startede med at kæle, mens vi snakkede og kyssede. Jeg slikkede hendes glatte fisse til en orgasme, hun kan lide bløde tunger. Hun fik en lile pause inden hun gav mig et dejligt blowjob med tunge, øjenkontakt og langsomme bevægelser, inden hun satte sig over mig. Den lille frække røv var lige til at komme over som hun sad og red mig. 

Vi byttede til bagfra og jeg måtte tage et par pauser for ikke at komme for tidligt, hun er stram og er fræk at høre på. Vi sluttede missionær hvor hun lige fandt stedet og var ved at komme, men jeg overhaldede inden om og kom lige inden hun kom, desværre.

 

Alt i alt fantastisk GFE, fræk pige, lækker krop, god kontakt og intet tidspres.

Kokken fra Østrig

Del dette indlæg


Link til indlæg
OK tanken Viborgvej skrev, den 28/10/2015 09.57.09:

Har du et link ? Og hvad kosted en halv time mvh

20 min var 800, men glad for de sidste 10 min for endnu 200, 1000 for en halv time uden tidspres fra hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandra Sommer var idag nær (stednavn slettet. Kurator), og måtte lige møde hende igen. Og igen virkelig fantastisk møde, kommer bare ind og finder straks noget at snakke om, der er slet ingen stress. Og igen vildt god sex. kan kun anbefale.

Redigeret af Kurator
sted angivelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
tom kok skrev, den 28/10/2015 09.26.38:

Meget diskret hus øst for Randers. Stiger ud af bilen og bliver mødt af en frisk kommentar fra hoveddøren, der viser sig at være en smuk, høj pige. Og med smuk, faktisk gudesmuk, fotomodel agtig i bh, trusser og højhælede. Vi går ovenpå og står bare og hyggesnakker de første 5 min. Jeg havde sat mig i hovedet, kun 20 min, men bare et kig på hende solgte mig til de 30 min, jeg havde penge til, ellers var det nok en time. Hun er meget ærlig omkring det hel og vil ikke oversælge sig, men hun er virkelig smuk, blond, 172/60 og velsiddende bryster, lille fræk og fast mås, flad stram mave og lange ben. Vi startede med at kæle, mens vi snakkede og kyssede. Jeg slikkede hendes glatte fisse til en orgasme, hun kan lide bløde tunger. Hun fik en lile pause inden hun gav mig et dejligt blowjob med tunge, øjenkontakt og langsomme bevægelser, inden hun satte sig over mig. Den lille frække røv var lige til at komme over som hun sad og red mig. 

Vi byttede til bagfra og jeg måtte tage et par pauser for ikke at komme for tidligt, hun er stram og er fræk at høre på. Vi sluttede missionær hvor hun lige fandt stedet og var ved at komme, men jeg overhaldede inden om og kom lige inden hun kom, desværre.

 

Alt i alt fantastisk GFE, fræk pige, lækker krop, god kontakt og intet tidspres.

Kokken fra Østrig

Dejligt med denne oplevelse men fatter ikke at en kvinde kan komme på så kort tid. Jeg kan godt lide lang tid for jeg er som sagt en kvinde og vil meget gerne nusse længe. I mænd har lidt nemmere ved at komme. Måske er det med en orgasme noget man kan lære.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 44 minutter siden:

Dejligt med denne oplevelse men fatter ikke at en kvinde kan komme på så kort tid. Jeg kan godt lide lang tid for jeg er som sagt en kvinde og vil meget gerne nusse længe. I mænd har lidt nemmere ved at komme. Måske er det med en orgasme noget man kan lære.

Nogle kvinder kommer såsnart man stikker den ind - med andre tager det lidt længere tid og en del kan slet ikke opnå orgasme.

Nogle mænd kommer såsnart de stikker den ind - .....

Jeg vil også gerne nusse længe, men har erfaret at mange kvinder istedet gerne vil have den op så hurtigt som muligt og det har desværre flere gange ødelagt det for både mig og hende, når kalorius er blevet slap pga. for megen rush.

Med alderen kommer der også mere erfaring og selvsikkerhed og selvom hun ligger og tigger og ber om at få den op, har jeg lært ikke at give efter og istedet vente til det rigtige øjeblik, men så har jeg også ofte fået kvinden til at komme i løbet af få øjeblikke.

Men mange kvinder har bestemte stillinger hvor de kommer nemmere, nogle tør ikke sige det og nogle kender dem slet ikke - en stilling som mange ikke kender; er hvor kvinden ligger med samlede ben - enten på ryggen, på siden eller maven - den er ellers rimelig træfsikker, men kræver at man er godt tændt og veludrustet :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...