Hop til indhold
Toddy

Ultimativ forkælelses søges

Recommended Posts

Ja jeg ved godt at den her tråd, burde oprettes under efterlysninger, men da jeg ikke har nogen præferencer med hensyn til nationalitet osv, så kommer den her ;-)

Jeg har igennem længere ti arbejdet ret hårdt på at komme mig økonomisk efter en skilsmisse og for et par uger siden, sagde jeg ja til endnu en ret stor opgave, som giver en smule luft rent økonomisk, men desværre ikke med tid.

Jeg regner med at kunne aflevere og udføre i løbet af denne uge og derfor har jeg min lørdag fri

Det jeg ønsker er den bedste form for ren forkælelse af en mand der findes :-)

Jeg er jo godt klar over at vi alle er meget forskellige, men vil gerne høre jeres bedste forslag

Vil dog lige sige at for mig er det ikke et spørgsmål om at være sammen med 20 forskellige på en dag, men måske mere en total oplevelse med en eller måske to dejlige kvinder, som vil forkæle mig på alle måder muligt

Har i nogle gode forslag eller ideer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne jo prøve Dalya i Buddinge. Oplevelse i top til en pris i bund.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne jo prøve Dalya i Buddinge. Oplevelse i top til en pris i bund.

Jamen der har jeg skam været flere gange ;-)

Men burde måske have skrevet den ultimative forkælelses dag, for en single mand på 44, der vel og mærke IKKE bruger blå piller endnu ;-)

Jeg har lørdag fri hele dagen

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg er da ked af, at dette ikke bringer dig videre. Jeg havde ellers et andet bud, men hun vil under ingen omstændigheder have sit navn frem på EG, så det bliver altså ikke mig, der leverer Columbusægget, kan jeg regne ud.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg er da ked af, at dette ikke bringer dig videre. Jeg havde ellers et andet bud, men hun vil under ingen omstændigheder have sit navn frem på EG, så det bliver altså ikke mig, der leverer Columbusægget, kan jeg regne ud.

Det er helt ok. Man bør altid efterkomme ønsker om diskretion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...