Hop til indhold
Gæst

Røvgevir - hvorfor det?

Recommended Posts

Gæst

Hvorfor er det skønheder absolut skal have lavet sådan et røvgevir? Det ville da se langt mere sexet ud uden. Den flotte hud overtegnet med et tosset motiv. Hvad synes I?

Screenshot_2015-10-26-20-55-45.png

Screenshot_2015-10-26-20-55-54.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jeg også gerne vide. 

Ikke fordi jeg føler afsky ved et par små tatoveringer, men jeg fatter ikke hvorfor folk får dem lavet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså, er det ikke bare fordi at de fik dem lavet, da det var moderne i 90'erne og det er lidt omstændigt, at få dem fjernet igen, bare fordi det ikke rigtig er moderne længere? :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg forstår ikke hvorfor nogen har behov for at beskrive  et medmenneskes valg af udsmykning med den slags nedgørende gloser.  Det er bare et smykke - valgt i inspiration af en modetrend der var gældende i en årrække - ligesom anden kropsudsmykning, et eksempel er  den halvskaldede, ølvommede mands tykke guldhalskæde i den opknappede lyserøde skjorte eller det pisse dyre Patek Philippe uhr, han har travlt med at flashe mens han prøver at gøre indtryk på vennerne eller pigen der uden han ser det sidder med himmelvendte øjne og småler ad ham. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, er det ikke bare fordi at de fik dem lavet, da det var moderne i 90'erne og det er lidt omstændigt, at få dem fjernet igen, nu det ikke rigtig er moderne længere? :D 

Jo, men hende på fotoet er sgu født efter 80 :) Maude din gamle snerpe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hvorfor? Det er bare et aftryk af, hvor hun er blevet stanget :grin:

He he he he he :mrgreen:

Det vigtigste er jo at pigen er glad for det hun har fået lavet. Jeg synes tatoveringer kan være ganske nydelige, det afhænger helt af omfanget, placeringen og motivet.

På hende her synes jeg det er frækt nok.

På Gekko som man tit ser i medierne, synes jeg faktisk de passer til hende, pånær det store ansigt hun har sin skulder.

Tatoveringer skal passe til pigens personlighed synes jeg, og når det gør det, synes jeg det er frækt.

En god fræk flabet bikertøs med affarvet hår, store bryster, tatoveringer, meget lange negle, det har da også sin charme hos mig. Men jeg tænder jo på så meget så det kan man nok ikke ligge så meget i, både sådan nogle og så den søde pæne generte studine med de lyse hår, venlige væsen og flakkende blik og så alle de piger midt imellem de to yderpunkter - ha ha ha.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo, men hende på fotoet er sgu født efter 80 :) Maude din gamle snerpe. 

Mén snakker vi ikke røvgevir sådan i al almindelighed, eller kun om den unge dame der er afbilledet? :D

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det værste, jeg kan se, er dog piger med plamager, halve skriftsteder på brysterne, mellem brysterne og/eller ovenover brysterne - så fornylig en ellers sød pige på Web-cam med sådan en blålig gedebuk med bukkehorn lige der, der fyldte hele brystet - så er det godt man hurtig kan surfe videre 8-)

Røvgevir kan man som regel også undgå at blive distraheret af/miste potensen, ved at lade være med at tage dem bagfra, men brysterne vil jeg jo gerne både se og røre ved :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mén snakker vi ikke røvgevir i sådan al almindelighed, eller kun om den unge dame der er afbilledet? :D

Jo i al almindelighed. Men du skrev som om de alle var lavet i 70´erne. 

Har du et da :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

altså nu til dags kan i jo bruge det, til at gætte en piges alder :D Hvis hun har dét og skriver hun er 20-25, så passer alderen ikke :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo i al almindelighed. Men du skrev som om de alle var lavet i 70´erne. 

Har du et da :) 

Jeg skrev 90'erne! 

Nej, intet røvgevir. - Men noget lige så forfærdeligt, nemlig en tribal i lysken og jeg er født i 91, så jeg kan ikke undskylde det med at jeg fik lavet den i 90'erne. :lol: 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, er det ikke bare fordi at de fik dem lavet, da det var moderne i 90'erne og det er lidt omstændigt, at få dem fjernet igen, bare fordi det ikke rigtig er moderne længere? :D 

Host* så hvis der nu står i annoncen at hun er 22 år, så har hun vel fusket med alderen :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

for et par år siden var de fleste piger 23 år, nu er de 22 haha.

-----> nystartet, ægte amatør :D medbring selv kondomer !

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte hende, da hun var i Danmark for ca. tre år siden. Tror nok det var ved Gentlemenshouse i Rødovre. Lækker men ikke en anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvorfor ikke ?

Ja, det skulle jeg nok ikke skrive, når jeg ikke kan sige så meget om det. Måske fordi hun var så lækker og jeg havde fået et par dage og sat forventningerne op. Men ikke noget som sådan at bemærke om hende.

Redigeret af Gummidrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og jeg forstår ikke hvorfor nogen har behov for at beskrive  et medmenneskes valg af udsmykning med den slags nedgørende gloser.  Det er bare et smykke - valgt i inspiration af en modetrend der var gældende i en årrække - ligesom anden kropsudsmykning, et eksempel er  den halvskaldede, ølvommede mands tykke guldhalskæde i den opknappede lyserøde skjorte eller det pisse dyre Patek Philippe uhr, han har travlt med at flashe mens han prøver at gøre indtryk på vennerne eller pigen der uden han ser det sidder med himmelvendte øjne og småler ad ham. :D 

Det var nu ikke for nedgøre. Troede det var den mest almindelige beskrivelse af den tatovering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Røvgevir, amagernummerplade.... kært barn mange navne :) 

Jeg synes en lændetatovering, ligesom så mange andre tatoveringer, kan være pissefrække på den rette pige. Jeg kunne ikke drømme om at blive tatoveret selv, men synes det er frækt hvis det passer til pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...