Hop til indhold
4700

Slagelse professionel helkropsmaggage

Recommended Posts

Hejsa

Har set hende her i EB, nogle der har prøvet det?

 

SLAGELSE PROFESSIONEL HELKROPSMASSAGE,
taotantramassage, lækre omgivelser. Luksusforkælelse  Badeforhold. Mobilepay. Tidsbestilling

 

4700

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi flere gange. Ældre dame, der giver en udmærket massage. Godt med et bad bag efter, da der bliver brugt del olie. 

/Farcry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der en del gange...helt sikkert for massagen skyld. Hendes ekstra er kedeligt og planlagt - men hun er smadder sød, venlig og dygtig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
den nysgerrige skrev, den 2. november 2015 at 08:51:

Ok tak :) men er massagen så god på den måde "proff" måde?

Ja det er proff. Hun er rigtig massør og gør det til perfektion. Intet udover, bortset fra hj, men som skrevet lidt længere oppe, så virker det på ingen måde frækt. Det skal bare overstås.

Men vil dog til hver en tid anbefale hende:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun bor på landet ca 6 km udenfor Slagelse. Hun er gammel, rigtig gammel... Har mange rynker. Hun er en lille spinkel dame... Men vil stadig understrege, hun er rigtig rigtig god til at give massage! MEGET profesionel!

Vh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steven85 skrev, for 3 timer siden:

Hun bor på landet ca 6 km udenfor Slagelse. Hun er gammel, rigtig gammel... Har mange rynker. Hun er en lille spinkel dame... Men vil stadig understrege, hun er rigtig rigtig god til at give massage! MEGET profesionel!

Vh

Steven85 har ret i det meste...hun er vil jeg skyde aldersmæssigt vel ca. omkring, nogenlunde, nok imellem 55 - 62 år - og hun er stærk med sine hænder, meget sød og venlig - men desværre syntes jeg, er det frække, lidt for planlagt, uinspireret og ikke frækt. Massage er hun sgu rigtig god til. Der bliver ikke tidsmæssigt givet ved dørene - du er på briksen i ca. 40 min - så følger hun dig med i bad og vasker dig på ryggen, og så er du af sted igen inden 1 time er gået. Typisk pris kr. 500.

Rigtig god fornøjelse og god jul

Redigeret af Ledvogter
Navn nævnt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lucash skrev, for 2 timer siden:

Steven85 har ret i det meste...hun er vil jeg skyde aldersmæssigt vel ca. omkring, nogenlunde, nok imellem 55 - 62 år - og hun er stærk med sine hænder, meget sød og venlig - men desværre syntes jeg, er det frække, lidt for planlagt, uinspireret og ikke frækt. Massage er hun sgu rigtig god til. Der bliver ikke tidsmæssigt givet ved dørene - du er på briksen i ca. 40 min - så følger hun dig med i bad og vasker dig på ryggen, og så er du af sted igen inden 1 time er gået. Typisk pris kr. 500.

Rigtig god fornøjelse og god jul

Bliver man "afsluttet" på briksen, eller tror du man kan få afslutningen ude i badet???

Redigeret af Ledvogter
Navn nævnt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du bliver afsluttet på briksen - men uden nogen indlevelse - hun ved hvad hun skal - hun ved hvad hun kan og så er det lige meget om man er med, syntes om det eller kort sagt,kanonen skal bare gå. Hun kan dog godt snige et hold da op ind undervejs - og så er det slut. Men om det kan klares i badet ? Men mit bedste råd til dig er, prøv det KUN for massage delen skyld. Extra kan du få MEGET bedre andre steder. Jeg tillod og dristede mig til, at spørge om hun evt. udførte fransk afslutning. Det gør hun ikke.

Redigeret af Lucash

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...