Hop til indhold
Finger

Hvordan gør man opmærksom på at en GP er tilbage ?

Recommended Posts

Fredericia Fotografen har fået voldsomme hug for at gøre opmærksom på at en bestemt GP er tilbage efter længere tids pause, hvilket jeg synes er en fin servicemeddelelse.

Det er næsten mere irriterende hver gang der kommer en glødende anmeldelse af en udenlandsk pige, der slutter med at fortælle at hun rejser videre i morgen, det er som om at anmelderen gerne vil dele sin oplevelse, men ikke pigen.

De GP'er der betaler for annoncer herinde, men til gengæld altid arbejder, kalder det reklame, men jeg er ikke enig.

Ingen kan vel have noget imod at man skriver i en anmeldelsestråd af XX at hun er tilbage, med link til en annonce?

 

 

Redigeret af Finger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis folk nu først besøger pigen den sidste dag inden hun rejser er der jo ikke noget at gøre ved det.

Hvad den anden tråd angår var det ikke en efterlysning eller en anmeldelse og så hører den vel heller ikke hjemme der. Er der allerede en tråd hvor pigen er anmeldt kan man jo skrive sin servicemeddelse i den. Så kommer den op igen iblandt de nye.

Det burde da være nemt, men at tråde herinde løber af sporet og det ender i mudderkastning sker bare for tit. DET er irriterende.

Redigeret af Prowler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen kan vel have noget imod at man skriver i en anmeldelsestråd af XX at hun er tilbage, med link til en annonce?

Det tror jeg heller ikke hvis man gør det i en eksisterende anmeldelse...  bare laver et indlæg i en gammel tråd med et link og "hun er retur"  :) 

det er der vel ikke nogen der kan få ondt i røven over (jo det er der nok men man kan jo håbe) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...