Hop til indhold
Fredericia Fotografen

Hvorfor er der altid nogle der skal ødelægge indlæg

Recommended Posts

Hej med jeg

Jeg har efterhånden jævnligt set at bestemte medlemmer har gjort det til en livsstil, at rakke andres beskrivelser og oplevelser ned.

Det er meget sjældent at disse medlemmer rent faktisk skriver noget der har med den aktuelle tråds oprindelse at gøre.

Men i samme øjeblik de ser en positiv tilkendegivelse, ja så skal den, eller medlemmet der skriver anmeldelsen rakkes ned.

Hvad siger i.

Min holdning er at den type personer simpelthen bør ekskluderes fra EG.

Men problemet er jo desværre at mange af de personer jeg her beskriver, jo åbenbart jævnligt skifter profilnavn.

Men lad mig høre hvad din holdning er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var ikke nemmere, bare at sende en PB? :D

Min holdning er, at sarte typer, der ikke kan tåle at alle ikke nødvendigvis er rygklappere og enige i de skrevne ord, uden at blive personlige, simpelthen bør ekskluderes fra EG. Ja! Det må simpelthen være eneste vej frem. ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps så har vi netop en af de personligheder jeg hentyder til.

Men det må jo skyldes at personerne desværre ikke har andet indhold i deres liv.

Men min holdning er nu stadig, man kan og bør ikke udtale sig om andre, hvis man ikke selv har besøgt vedkommende.

Et sorbet og reelt indlæg kan sagtens være negativt og det skal der også være plads til, så absolut, men det er heller ikke det jeg skriver.

Men man bør som udgangspunkt kun kommentere på en person, hvis man reelt selv har besøgt vedkommende. ellers er ethvert indlæg man kommer med utroværdigt og vil i sidste ende kun vise noget om den kommenterende persons karakter.

Ja nu kunne jeg jo forsøge at skrive lidt om hvorfor nogle personer finder det nødvendigt at rakke ned på andre folk, men så er jeg jo ikke spor bedre end dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

undskyld guys det er ikke for at sætte dette spor på afveje overhovedet ikke, skal blot tjekke hvilke informationer der kommer omkring mig, og hvilke informationer andre kan se om mig i siden: så må jeg være så fræk at spørger hvad i ser andet end mit navn, billede....Står der noget om location samt telefon nummer, undskyld det ikke har noget med emnet at gøre, sletter gerne indlægget bageefter, da jeg godt er klar over det ikke hører til her kram Tilde og undskyld 

 

ps. kom lige i tanke om at jeg selvf. bare kunne havde oprettet en tråd for mig selv. sorry..tænkte mig ikke helt om, igen undskyld Fredericia Fotografen 

Redigeret af Tilde
et ps. der skulle med

Del dette indlæg


Link til indlæg

undskyld guys det er ikke for at sætte dette spor på afveje overhovedet ikke, skal blot tjekke hvilke informationer der kommer omkring mig, og hvilke informationer andre kan se om mig i siden: så må jeg være så fræk at spørger hvad i ser andet end mit navn, billede....Står der noget om location samt telefon nummer, undskyld det ikke har noget med emnet at gøre, sletter gerne indlægget bageefter, da jeg godt er klar over det ikke hører til her kram Tilde og undskyld 

 

ps. kom lige i tanke om at jeg selvf. bare kunne havde oprettet en tråd for mig selv. sorry..tænkte mig ikke helt om, igen undskyld Fredericia Fotografen 

Vedhæftet skærmdump af hvordan det ser ud for en indlogget bruger, der ser et indlæg af dig :

tildeforum.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedhæftet skærmdump af hvordan det ser ud for en indlogget bruger, der ser et indlæg af dig :

 

Evt. kan man logge ud - og så gå ind på siden igen, uden at være logget ind, skimme forbi reklamerne og kigge på sig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt at det altid er de samme der bringer tingene på afveje.

Så må der jo være tale om enten Tilde, Jasmin eller Jernsvinet? Du har jo været lidt ulden og indirekte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhånden jævnligt set at bestemte medlemmer har gjort det til en livsstil, at rakke andres beskrivelser og oplevelser ned.

 

Jeps så har vi netop en af de personligheder jeg hentyder til.

Æh, jeg tror du har fået noget galt i halsen? Det er lidt svært at afgøre, men da jeg læste første indlæg, tænkte jeg først en slags brugere, men når du så bruger Blys svar til dig som eksempel, så tror jeg du bare har misforstået noget? Dine to indlæg om en bestemt udbyder har skær af reklame, og det svarede Bly dig på det ene. Så reagerede du med anklager mod Bly? Du burde hellere tage den slags kommentar til dig.

Nogle af Blys indlæg irriterer også mig, ligesom med de fleste andre brugere, og ligesom jeg ved mine indlæg irriterer flere. Men der er da nogen der er langt værre og laver afsporing, nedgøring o.lign.?

Det er fint nok, at du er begejstret og vil dele din begejstring. Der er en uskreven regel om, at når en savnet udbyder dukker op, så kan man enten skrive det i "efterlysninger," Fx "XX er tilbage, har nogen besøgt hende - holder hun samme høje niveau ..." Eller man kan poste i en gammel anmeldelsestråd. At oprette en ny plejer at være ildeset.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhånden jævnligt set at bestemte medlemmer 

Hallo mester, herinde er der ingen medlemmer, da det er et gratis site, her er kun brugere.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var er super godt svar.

Nu var dette indlæg såmænd ikke møntet på nogen bestemt. men 8 ud af 10anmeldelser bliver konsekvent afsporet af enkelte individer.

det var derfor jeg oprettede dette indlæg.

Men for lige at vende tilbage til svaret på min anmeldelse. rart at der endelig er en der vil komme med en konstruktiv kritik. Jeg ville med vilje ikke poste den under efterlysninger, da det jo som udgangspunkt ikke er en efterlysning.

Men jeg forsøgte af finde mit tidligere indlæg og det lykkedes ikke før en anden bruger henviste til det. alle funktioner er desværre ikke tilstede når man bruger en tablet. Og da jeg samtidig har set andre lign anmeldelser ja så anså jeg det for at være det korrekte sted.

Men det kommer jo stadig ikke sagen ved at nogle medlemmer nærmest bevidst forsøger af afspore enhver anmeldelse.

og der er dette jeg gerne vil starte en debat omkring. Hvorfor er der nogle personer der har behov for dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Nu var dette indlæg såmænd ikke møntet på nogen bestemt. men 8 ud af 10anmeldelser bliver konsekvent afsporet af enkelte individer.

 

:arrow:Det passer jo ikke på nogen som helst måde. Hele din ageren med at oprette to enslydende "anmeldelser" og din efterfølgende attitude og nu puster du dig op med påstande der ikke passer, gør dig lidt svært at tage seriøst. 80 % af de skrevne anmeldelser bliver ikke afsporet så anmeldelserne bliver ødelagt. Lidt fis og spas er der under enkelte af dem lidt ballade under andre som ikke burde være der, men de fleste forløber da fint nok.:!:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke nemmere, bare at sende en PB? :D

Min holdning er, at sarte typer, der ikke kan tåle at alle ikke nødvendigvis er rygklappere og enige i de skrevne ord, uden at blive personlige, simpelthen bør ekskluderes fra EG. Ja! Det må simpelthen være eneste vej frem. ;)  

Nøgleordet må være "rygklappere".

Uanset hvor meget man træder i spinaten så mener mange, heriblandt tilsyneladende Frederica Fotografen. at man bare skal klappe i de små hænder af bare begejstring, selvom man synes "noget" er ulækkert, klamt og værre ting.

Nej!. Det er offentligt forum og åbner man "næbbet" så må man være klar til at modtage kritik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke nemmere, bare at sende en PB? :D

Min holdning er, at sarte typer, der ikke kan tåle at alle ikke nødvendigvis er rygklappere og enige i de skrevne ord, uden at blive personlige, simpelthen bør ekskluderes fra EG. Ja! Det må simpelthen være eneste vej frem. ;)  

Der er nogen der tror det er en dans på roser herinde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

OK GODT SVAR :grin:

Har omkring 25000 ellestikker til at lave armbånd af. så dem kan de da godt få og lade os andre have en god side i fred.

Siden kunne være endnu bedre hvis du brugte citer indlæg, så det var til at finde ud af hvem der har skrevet et "OK GODT SVAR"

 

Måske du skulle se lidt på dig selv. Du er hurtig til at dømme folk. Og har meninger om hvad folk må og ikke må på dette forum. Man må godt have en anden mening end dig. Og man kan også godt have en meninger om noget man ikke selv har prøvet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synd at et ellers supergodt forum er begyndt at blive drevet af enkelte specielle individer.

Det var ellers et godt sted engang.

Men ak lige som Hedomax er det i gang med at blive ødelagt af en samling brugere synd

Du ødelægger da en del ved at kommentere uden at citere. Der er ingen der ved hvad du kommenterer på.

Måske et tåreglas kan bruges til at måle hvor ked af det du er?

Redigeret af jhansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må der jo være tale om enten Tilde, Jasmin eller Jernsvinet? Du har jo været lidt ulden og indirekte.

Nu har jeg fået læst den anden streng og ser sammenhængen. Så er både Tilde, Jasmin og Jernsvinet jo uden for mistanke, og nu kan vi jo roligt afmontere fotografens påstand om, at "Nu var dette indlæg såmænd ikke møntet på nogen bestemt."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...