Hop til indhold
Gæst

Gangbang i Vallensbæk den 4. nov. m. 36 årig slank dansk Q - mulighed for sex uden kondom

Recommended Posts

Gæst

Mine varmeste anbefalinger af dette arrangemenet - hun er en ubeskrivelig dejlig og fræk pige, der nyder at være midtpunkt og at give deltagerne en førsteklasses oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

ÆV! Hun tilbyder uden gummi. Så tør jeg ikke deltage. Havde ellers glædet mig VILDT til at netop hun fandt vej over til os på Øen. Surt! ...

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jørgensen skrev, for 6 timer siden:

ÆV! Hun tilbyder uden gummi. Så tør jeg ikke deltage. Havde ellers glædet mig VILDT til at netop hun fandt vej over til os på Øen. Surt! ...

du er da velkommen til at bruge kondom - så forstår ikke helt din bekymring
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

næææ jeg kan heller ikke se problemet , man kan jo bare tage gummi på hvis man ikke er til det....det gør jeg og det er der ikke noget problem i , der er jo ingen der siger HOV HOV DU KAN DU SÅ FÅ DET GUMMI AF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bakkely skrev, for 12 timer siden:

næææ jeg kan heller ikke se problemet , man kan jo bare tage gummi på hvis man ikke er til det....det gør jeg og det er der ikke noget problem i , der er jo ingen der siger HOV HOV DU KAN DU SÅ FÅ DET GUMMI AF.

som jeg tidligere har skrevet - så er det den enkeltes valg
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
GB-Peter skrev, for 5 timer siden:

som jeg tidligere har skrevet - så er det den enkeltes valg

 

Jeg sidder og tænker omkring hans kommentar - at det vist mere er for at komme med en holdning til sex uden kondom k´han overhovedet kommenterer - han kunne jo ligeså godt have undladt at skrive noget
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man komme forbi ved 12.30 tiden og håbe på mindre kø;-)

Er der håndklæde og bad?

Er analsex en mulighed selv efter flere har været der;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

det var så lige en smule ufedt

jeg havde skabt plads i kalenderen ved at tage fri i dag - sendt en sms og fået et bekræftende svar på at jeg var med og de ville sende adressen ud til min kl 10.00

Kl 10,05 sendte jeg første besked om at få adresen og gensendte mit telefon nr

kl 10.45 sende jeg igen

kl 11.20 fik jeg så en mail om at jeg kunne ringe på en nummer - den så jeg så ikke fordi jeg jo havde givet op

Det jeg frygter mest er at en kollega har fået dette GB tilbud et par gange

derudover synes jeg sgu det er sløset at de ikke ringer til mig eller sender en sms

Jeg er færdig med den - det er sgu for utjekket

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, 1 time siden:

det var så lige en smule ufedt

jeg havde skabt plads i kalenderen ved at tage fri i dag - sendt en sms og fået et bekræftende svar på at jeg var med og de ville sende adressen ud til min kl 10.00

Kl 10,05 sendte jeg første besked om at få adresen og gensendte mit telefon nr

kl 10.45 sende jeg igen

kl 11.20 fik jeg så en mail om at jeg kunne ringe på en nummer - den så jeg så ikke fordi jeg jo havde givet op

Det jeg frygter mest er at en kollega har fået dette GB tilbud et par gange

derudover synes jeg sgu det er sløset at de ikke ringer til mig eller sender en sms

Jeg er færdig med den - det er sgu for utjekket

Ja specielt når der er opgivet et kontaktnummer, men tid samt aftaler betyder åbenbart ikke noget for den pågældende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Nille skrev, for 4 timer siden:

Det er ofte vilkårne i denne branche, jeg tager det ikke så tung.... Både kunder og udbyder kan være useriøse.

Ja det er måske rigtigt nok - tak for "opmuntringen" - var du forbi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var med til dette gangbang og det var virkelig frækt :-D som jeg skrev i et tidligere indlæg i en anden tråd , havde jeg set hende før til ene aftale.

Hun var virkelig på og hun så ud til at nyde hvert sekund ;-)  som jeg også skrev i en den anden tråd er hun virkelig en smuk kvinde og som en af de andre sagde til mig " hold nu kæft hvor ser hun godt ud "

Jeg ved ikke hvad der er sket for anders jensen ?? men de gange jeg har været sammen med hende har der aldrig været nogen problemer , men der var vist en der stod for telefon kontakten og det kunne jo være ham der har fumlet lidt med det ?? da jeg stod og fik en tår at drikke i køkkenet hørte jeg med et halvt øre at han snakkede om at der havde været problemer med telefonen og det havde givet en stresset morgen , om det kan have været årsagen ??

Men et godt gangbang var det , du må op på hesten igen anders jensen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
bakkely skrev, den 6/11/2015 18.22.15:

Jeg var med til dette gangbang og det var virkelig frækt :-D som jeg skrev i et tidligere indlæg i en anden tråd , havde jeg set hende før til ene aftale.

Hun var virkelig på og hun så ud til at nyde hvert sekund ;-)  som jeg også skrev i en den anden tråd er hun virkelig en smuk kvinde og som en af de andre sagde til mig " hold nu kæft hvor ser hun godt ud "

Jeg ved ikke hvad der er sket for anders jensen ?? men de gange jeg har været sammen med hende har der aldrig været nogen problemer , men der var vist en der stod for telefon kontakten og det kunne jo være ham der har fumlet lidt med det ?? da jeg stod og fik en tår at drikke i køkkenet hørte jeg med et halvt øre at han snakkede om at der havde været problemer med telefonen og det havde givet en stresset morgen , om det kan have været årsagen ??

Men et godt gangbang var det , du må op på hesten igen anders jensen.

Det er muligt du havde et fedt gb - det fjerne ikke det faktum at det er dybt useriøst at meddele at man sender en adresse ud og så ikke har styr på sit shit - når man beder folk smide en mail med sit nummer og lover at sende adressen og så ikke gør det er det bare ikke i orden . mange af os der kan lide gb's tager fri for at kunne komme og så sidder man bare der - USERIØST

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmmm - Anders og andre utilfredse - jeg sidder og tænker lidt på hvor mange fyre der hver eneste gang tilmelder sig et gangbang, og derefter bliver væk - vi taler over halvdelen - her taler vi om en enkelt der ved et uheld er blevet glemt af pige - det er et uendeligt lavt fejlgennemsnit i forhold til det hun selv er udsat for hver eneste gang - jeg ved hun har skrevet til Anders og givet en forklaring - vi taler om et rent uheld, og det er første gang det er sket for hende - så måske skulle man lige give hende en smule margin.

Det kan godt være at det er ærgerligt osv - men oven på den besked som Anders har fået finder jeg det urimeligt at han fortsat kalder hende useriøs - hun er en af de mest seriøse piger jeg kender i denne branche - og hun er 100 gange mere seriøs end alle de  fyre som bare bliver væk fra de events som de har tilmeldt sig.

OG Anders - har du aldrig selv glemt noget eller lavet en fejl - og i så fald - har du så været udsat for at det er blevet offentliggjort på en internet side, hvor flest mulig kan se det - kunne du tænke dig det? - eller ville du finde det en smule ubehagelig - eller helt fortjent??

Del dette indlæg


Link til indlæg

GB-Peter

En ordentlig undskyldning og en ret til en gratis oplevelse til Anders Jensen ville være mere på sin plads end den gang skæld ud, du kommer med her. 

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
GB-Peter skrev, for 8 timer siden:

jeg ved hun har skrevet til Anders og givet en forklaring

Dette ændrer IKKE fakta på at anders Jensen er blevet brændt af. Og hvad kan han så iøvrigt lige bruge det til at andre bare bliver væk. INTET  som helst.
Er i sikker på at aJ har modtaget meddelelsen da.
Hvad med at forholde dig til KUN dette forhold.

For øvrigt helt på linie med Good Fun.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Good Fun skrev, for 8 timer siden:

GB-Peter

En ordentlig undskyldning og en ret til en gratis oplevelse til Anders Jensen ville være mere på sin plads end den gang skæld ud, du kommer med her. 

GF

Anders har fået en pæn undskyldning via mail og en forklaring på hvad der måske gik galt - jeg tror ikke der er mange brancher der forærer deres varer væk, fordi der er gået noget galt med en sms, eller i det hele taget brænder en kunde af - det ville være rigtig skidt for mange håndværkere - havde der været tale om forudbetaling, havde han naturligvis fået pengene tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg

GB-Peter

Anders har brændt en feriedag af pga din fejl. Selvfølgelig bør han have et plaster på såret.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er så ikke mig der har lavet en fejl - jeg kender bare pigen.

Men jeg kan stadig ikke se rimeligheden i at han skal have økonomisk kompensation - det får man heller ikke i andre brancher - jeg tror der er mange som lige som jeg har prøvet at vente forgæves på en håndværker, og måske også taget fri for at mødes med vedkommende - men jeg har sgu aldrig oplevet at jeg får lavet arbejdet gratis af den grund

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke din, men hendes fejl så. Og så meget desto mere klart, at hun har et direkte ansvar over for Anders.

Den ene gang, hvor en håndværker brændte mig af, og hvor jeg havde taget en halv fridag, blev vi selvfølgelig enige om noget kompenserende arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes sørme også, at det ville være passende, at hun belønner de fyre som sviner hende til her, med en gratis tur.

Jeg kan godt forstå, at Anders ærgrer sig, for hun er ved gud værd at bruge tid på, men jeg finder det fandme smadder usympatisk at bruge dette forum som gabestok pga. en enkelt uheldig oplevelse, ud fra det jeg læser er der vist tale om et uheld, og at hun har undskyldt direkte til ham.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...