Hop til indhold
Fredericia Fotografen

Så er Tag Min Kone endelig tilbage

Recommended Posts

Dagen bedste nyhed.

Jeg har lige opdaget at parret, Tag Min Kone endelig kan mødes igen.

De er begyndt at reklamere på Annoncelight, at de er tilbage i Jylland fra den 5 November. Gæt hvem der ligt har arrangeret en helvedes masse overarbejde. Nu skal der bare penge i kassen. For et besøg ved Carina er sgu. ikke nok.

Hun leverer bare verdens fedeste GFE oplevelse og jeg kan garantere 5 November skal jeg bare have en tid.

Bare rolig venner i skal nok få en udførlig beskrivelse.

Jeg kan også se at dem på djævleøen ikke skal snydes denne gang. De er fandeme heldige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er hun tilfældigvis DIN kone? Siden du behøver lave to tråde, indenfor ganske kort tid. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej iscenesat.

Da du jo desværre ikke selv kan regne det åbenlyse ud, og kun bruger din tid på at rakke andre ned, så vil jeg da gerne lige svare dig.

Hvis du ser så er den ene placeret under sjælland, da sjællændere jo sjældent læser de jyske anmeldelser. 

Så nej jeg er ikke hendes mand, og inden du spørger så nej jeg er heller ikke hende selv.

Men her er endelig en pige der giver en fed GFE oplevelse, modsat visse andre.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej iscenesat.

Da du jo desværre ikke selv kan regne det åbenlyse ud, og kun bruger din tid på at rakke andre ned, så vil jeg da gerne lige svare dig.

Hvis du ser så er den ene placeret under sjælland, da sjællændere jo sjældent læser de jyske anmeldelser. 

Så nej jeg er ikke hendes mand, og inden du spørger så nej jeg er heller ikke hende selv.

Men her er endelig en pige der giver en fed GFE oplevelse, modsat visse andre.

Jeg rakker ikke ned på dig, jeg sætter bare spørgsmålstegn ved om det er ren og skær reklame, såmænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og til det, er svaret såmænd et nej.

Jeg glæder mig bare til endnu en fed oplevelse.

Og det syntes jeg faktisk også at sjællænderne skulle have lov til at opleve.

Perfekt anmeldelse uden noget indhold af den karakter, synes du selv det er en anmeldelse siden du har anbragt den i disse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ligesom svært at komme med en beskrivelse af besøget, da jeg jo først besøger dem den 5 november, så ja jeg mener faktisk at det hører under anmeldelser.

Om det er reklame, tja. det er alle anmeldelser vel egentligt ;-)

Men jeg lover at der kommer en fyldestgørende rapport den 6. hvad enten den bliver positiv eller negativ. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver det hører til under anmeldelser. Hvordan kan det det, når du indrømmer du aldrig har besøgt hende?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver det hører til under anmeldelser. Hvordan kan det det, når du indrømmer du aldrig har besøgt hende?? 

Lige præcis. Hvor svært kan det være.

Citat start >Her skrives KUN anmeldelser og kommentarer til anmeldelser, alt andet henvises til andre boards< citat slut.

 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har så sandelig besøgt hende mange gange. Hvor i alverden har du dog fra at jeg aldrig har besøgt hende.

Det jeg skriver er netop at hun snart kan besøges igen.

Igen betyder at man har gjort det før.

Så nej det er ikke en efterlysning.

Men hvorfor er i to så ivrige efter at rakke alle andre ned.

Skal vi ikke bare holde os til det faktuelle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fjends.

Kan du svare mig på en ting.

Hvorfor skulle jeg dog henvise til en gammel beskrivelse.

Jeg har besøgt hende masser af gange og til fuld tilfredshed hver gang. så hvor i alverden får du dog alt det vrøvl fra.

Har du nogensinde besøgt hende eller er du bare en af de stakler der råber med for at høre deres egen lille stemme.

Lad os dog se at få EG tilbage på sporet og droppe de latterlige personangreb og holde os til at anmelde de piger vi rent faktisk har besøgt.

Og ja jeg har besøgt hende masser af gange. Dog ikke i denne omgang da hun først tager imod fra den 5.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da folk jo ikke tror at jeg har besøgt hende tidligere så vil jeg her for god ordens skyld lukke for mine kommentarer med en kopi af tidligere anmeldelse.

Jeg kontakter pigen via mail, og efter meget kort tid vender hun tilbage. vi aftaler et tidspunkt og jeg begiver mig mod lokaliteten. Sidevejen kan godt være lidt svær at finde og jeg fjols havde selvfølgelig ikke hørt efter beskrivelsen med det øverste hoved. så der var ikke rigtig andet at gøre end at kontakte dem og bede om hjælp.

Fik hurtig en klar og meget let anvisning på hvordan jeg fandt huset.

Da jeg ankommer til Huset er det faktisk pigen selv der lukker op. Whau. er man til latinamerikanske kvinder så er hun sagen. Nej hun er måske ikke en supermodel. men hold da kæft for en udstråling. og jeg faldt bare pladask for hendes ansigt og hendes væsen.

Nå men hun hjalp mig med at få samlet kæben op fra ganggulvet og isen blev meget hurtigt brudt, da jeg fik et kæmpe knus lige midt i gangen.

Hun viste mig ind i stuen, her hilste jeg lige på hendes mand, skide fin fyr. jeg var faktisk temmelig bange for at det ville være noget akavet med hendes mand i huset. men han spurgte hurtigt om han skulle køre en tur. Han var der bare lige for at se hvem der kom så hvis hun sagde nej i døren så kunne han komme til hjælp. Men det var fedt det at han med det samme tilbød at forlade huset.

Skal da ærligt indrømme at jeg har det med at blive hamrende nervøs når jeg skal være sammen med en pige. ja sådan er jeg nu engang skruet sammen i den øverste etage. Jeg skal sgu helst bruge et par besøg eller tre før jeg slapper af. Men før jeg fik set mig om giver hun mig et kram og spørger om jeg vil med ind i soveværelset. Der havde jeg hyggesnakket med dem i 20 minutter. Jeg sagde hurtigt til hendes mand at han sagtens kunne blive i stuen imens. Jeg var bange for at det kun ville tage en 20 minutters tid så ville vi være tilbage. Jeg købte godt nok en time, men erfaringen sagde mig at det var sgu nok hurtigt overstået.

Fuck mand hvor tog jeg bare fejl.

Aldrig har jeg nogensinde været sammen med så kærlig, varm, omsorgsfuld, tændt og indlevende kvinde.

I samme øjeblik døren blev lukket ind til soveværelset ja så vendte de skide nerver tilbage. Men det var intet problem.

Pigen fornemmede med det samme at jeg var ved at gå mere eller mindre i panik. Så jeg fik et stort knus og et ordentligt blidt og ekstremt sexet kys.

I må ikke spørge mig hvordan, men på en eller anden måde fik vi os manøvreret hen på sengen og fik lagt os ned.

Nej vi havde sgu ikke engang fået tøjet af endnu. Men vi kælede og nussede og udforskede bare hinanden langsomt pillede vi tøjet af hinanden og ja det var bare så afslappende, ophidsende, romantisk, frækt ja jeg kan ikke beskrive det. Det var bare så fedt og nerverne var bare væk.

Vi kælede og smagte og vi var begge to nærmest overalt i sengen. Pludselig begynder hun bare at kysse og slikke sig vej, hele vejen rund på min krop, jeg ville røre hende imens, men kælent siger hun at jeg bare skal lukke øjnene og nyde det. Hold kæft det var en fed fornemmelse særligt da hun pludselig bare lade læberne glide ned over den efterhånden kæmpe rejsning.

Bare ligge med lukkede øjne og nyde et helt fantastisk indlevende blowjob. Jeg nød det faktisk så meget så da hun pludselig begynder at sænke sig nærmest drivende våde revne ned over mit ansigt. ja så eksplodere den første ladning bare af sted efter ganske kort tid.

Men Hun blev bare ved med blidt at slikke sutte og kæle med mig, samtidig med at jeg slikkede og legede med hende. Men lige pludselig sank hun helt ned over min mund og næse og det føltes nærmest som om at hun forsøgte at drukne mig, mens hun bare hulkede og skreg. Jeg ved sgu ikke om en kvinde kan simulere en orgasme så godt men safterne sejlede fissen trak sig voldsomt sammen og hendes smag blev om muligt endnu bedre. Jeg tror fandeme at hum kom.

Hun gled ned ved siden af mig, og vi lå bare og kælede, nussede og hyggede, efter et stykke tid begyndte hendes kærlige nusseri at have en vis virkning og hun ville ned for at give mig endnu en slikke tur, men denne gang fik jeg hende placeret på ryggen og så var det hendes tur til at blive forkælet.

Og ja lad mig bare sige det på denne måde. Jeg har aldrig før formået at komme tre gange på, ja det endte med at blive 1 time og 18 minutter. Men hold da kæft en pragtful oplevelse.

Hun er en skide sød, kærlig og naturlig pige. Som give en super fed oplevelse.

Det føltes nærmest som om at hun faktisk var min egen kæreste.  

Jeg ved ikke om det er det man vil kalde en GFE oplevelse.

MEN JEG KOMMER 100% SIKKERT TILBAGE

Det var bare min oplevelse, men jeg tror at det er meget vigtigt hvordan man selv behandler hende. Jeg tror at hvis man er kærlig og behandler hende godt så tror jeg at man vil have en fantastisk oplevelse.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fjends.

Og ja jeg har besøgt hende masser af gange. Dog ikke i denne omgang da hun først tager imod fra den 5.

Så det du siger er at du poster en anmeldelsestråd i hele 2 forskellige sektioner, af en oplevelse som ikke finder sted før den 5'te November ? Øhhh... Så er det jo ikke en anmeldelse, vel ? Så er det en annoncering af et event eller en mulighed for at komme til at møde hende den dato.. IKKE en anmeldelse... Ligemeget hvordan du vender det.

Logik for burhøns, men ikke for jyske fotografer åbenbart...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se der er så endelig en der rammer plet.

Som udgangspunkt har du helt ret Francois. Problemet er bare at som almindelig bruger kan du ikke få lov til at lave en ny tråd i det forum.

Så med det udgangspunkt og det faktum at men kan finde mange andre lignende indlæg under anmeldelser, ja så vil jeg mene at dette er den rigtige placering.

Men hvorfor er folk så vilde efter at bringe en tråd af banen.

Det er efterhånden meget sjældent at en træd får lov til kun at handle om den der rent faktisk er sagen, er pigen et besøg værd eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så det du siger er at du poster en anmeldelsestråd i hele 2 forskellige sektioner, af en oplevelse som ikke finder sted før den 5'te November ? Øhhh... Så er det jo ikke en anmeldelse, vel ? Så er det en annoncering af et event eller en mulighed for at komme til at møde hende den dato.. IKKE en anmeldelse... Ligemeget hvordan du vender det.

Logik for burhøns, men ikke for jyske fotografer åbenbart...

Reklame, annocering af evnet. Same same. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fjends.

Kan du svare mig på en ting.

1. Hvorfor skulle jeg dog henvise til en gammel beskrivelse.

2. Jeg har besøgt hende masser af gange og til fuld tilfredshed hver gang. så hvor i alverden får du dog alt det vrøvl fra.

3. Har du nogensinde besøgt hende eller er du bare en af de stakler der råber med for at høre deres egen lille stemme.

Lad os dog se at få EG tilbage på sporet og droppe de latterlige personangreb og holde os til at anmelde de piger vi rent faktisk har besøgt.

Og ja jeg har besøgt hende masser af gange. Dog ikke i denne omgang da hun først tager imod fra den 5.

1. Det ved jeg ikke, hvor har jeg skrevet du burde? Min besked var til en anden bruger?

2. Fra det du har skrevet her og i tidligere tråde.

3. Nej det har jeg ikke, hvor har jeg påstået det?

Men nu skal jeg nok lade denne annoncering være i fred. God dag derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Iscenesat Virkelighed.

Er du virkelig så bange for din lille virksomhed, at du partout skal rakke enhver konkurrent ned.

Ja hun er bedre end dig og hvad så.

Ups nå nej det ved jeg jo ikke for jeg har aldrig besøgt dig :shock:

Hold nu op med det pjat og lad os holde os til anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror squtte IV er bange for sin virksomhed. Tror mere at hun, ligesom de fleste andre herinde, synes at annonceringer og reklame hører til i de dertil hørende sektioner. Hvis du ikke kan oprette en tråd der for at annoncere, så er det nok fordi annonceringer bør foretages af GP'en selv. Hvad du BURDE have gjort for at undgå det her, var at poste i din gamle anmeldelse, at nu var de tilbage og at du skulle på besøg der den 5'te..

I stedet fremstår det som at du har interesser i foretagendet og annoncerer det for at reklamere for dem. Og det er DET der opponeres imod, fra mig, fra IV, og fra mange andre..

Anmeldelser er om oplevelser der HAR fundet sted. Ikke om noget som måske/måske ikke finder sted i fremtiden. Prøv at forstå det.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Iscenesat Virkelighed.

Er du virkelig så bange for din lille virksomhed, at du partout skal rakke enhver konkurrent ned.

Ja hun er bedre end dig og hvad så.

Ups nå nej det ved jeg jo ikke for jeg har aldrig besøgt dig :shock:

Hold nu op med det pjat og lad os holde os til anmeldelser

Du er bare pinlig nu, det ved du godt, ikke?

Men for at svare, så nej, jeg er ikke bekymret for min virksomhed, overhovedet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Kære Iscenesat Virkelighed.

Er du virkelig så bange for din lille virksomhed, at du partout skal rakke enhver konkurrent ned.

Ja hun er bedre end dig og hvad så.

Ups nå nej det ved jeg jo ikke for jeg har aldrig besøgt dig :shock:

Hold nu op med det pjat og lad os holde os til anmeldelser

Men det er jo ikke en anmeldelse du laver. Det er reklame. Kan ikke forstå du har så travlt med at rakke ned på andre, når du selv fejler med din placering af indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi stopper nu.

 Trådstarter har startet to forskellige strenge med 100 % samme indhold herinde, ren copy/paste, det skal man ikke, det ene vil blive slettet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...