Hop til indhold
Luksus

Fast massage i Aarhus

Recommended Posts

Hej 

Jeg søger en massør i Aarhus. Jeg er ikke interesseret i seksuelle ydelser i denne forbindelse. Men jeg spørger alligevel i dette forum, da jeg ved at flere herinde også værdsætter en fast massage. 
 
Massøren skal kunne give en seriøs, behandlende og fast massage. Massøren skal kunne gå i dybden med musklerne og tage godt fat. Hun skal vide hvad hun gør og hvad der kan hjælpe på diverse myoser. Gerne sportsmassør. 
Ikke noget "nusse, nusse massage". Det skal gøre ondt før det kan gøre godt. 
 
Hvad kan I anbefale? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger selv thai massage århus, Skanderborgvej 11....der kan du få det som du ønsker. Der er ikke det mindste seksuelle hentydninger, eller det har jeg ikke selv oplevet. Tidsbestilling kan ske på deres hjemmeside...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luksus skrev, den 26. okt. 2015 kl. 20.58.11:

Hej 

Jeg søger en massør i Aarhus. Jeg er ikke interesseret i seksuelle ydelser i denne forbindelse. Men jeg spørger alligevel i dette forum, da jeg ved at flere herinde også værdsætter en fast massage. 
 
Massøren skal kunne give en seriøs, behandlende og fast massage. Massøren skal kunne gå i dybden med musklerne og tage godt fat. Hun skal vide hvad hun gør og hvad der kan hjælpe på diverse myoser. Gerne sportsmassør. 
Ikke noget "nusse, nusse massage". Det skal gøre ondt før det kan gøre godt. 
 
Hvad kan I anbefale? 

Du kan også gå i Frederiks alle , Lethed hedder det dansk massør med en god udd bag sig og mega god massage , uden atydning af noget som helst 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...