Hop til indhold

Fast massage i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Jeg søger en massør i Aarhus. Jeg er ikke interesseret i seksuelle ydelser i denne forbindelse. Men jeg spørger alligevel i dette forum, da jeg ved at flere herinde også værdsætter en fast massage. 

Massøren skal kunne give en seriøs, behandlende og fast massage. Massøren skal kunne gå i dybden med musklerne og tage godt fat. Hun skal vide hvad hun gør og hvad der kan hjælpe på diverse myoser. Gerne sportsmassør. 
Ikke noget "nusse, nusse massage". Det skal gøre ondt før det kan gøre godt. 

Hvad kan I anbefale? 
Skrevet

Wat po i Auning. 

Monthila giver hård massage. Sommetider går hun på dig. 

Se thailisten for kontakt

Skrevet
  • Author

Tak for tippet.

Jeg er stadig interesseret i tips. Gerne lidt tættere på Aarhus.

Skrevet

Jeg bruger selv thai massage århus, Skanderborgvej 11....der kan du få det som du ønsker. Der er ikke det mindste seksuelle hentydninger, eller det har jeg ikke selv oplevet. Tidsbestilling kan ske på deres hjemmeside...

Skrevet

Sønderskovvej 8520 Lystrup. Ikke alene fast, men HÅRD. 

• 3 weeks later...
Skrevet
Luksus skrev, den 26. okt. 2015 kl. 20.58.11:

Hej 

Jeg søger en massør i Aarhus. Jeg er ikke interesseret i seksuelle ydelser i denne forbindelse. Men jeg spørger alligevel i dette forum, da jeg ved at flere herinde også værdsætter en fast massage. 

Massøren skal kunne give en seriøs, behandlende og fast massage. Massøren skal kunne gå i dybden med musklerne og tage godt fat. Hun skal vide hvad hun gør og hvad der kan hjælpe på diverse myoser. Gerne sportsmassør. 
Ikke noget "nusse, nusse massage". Det skal gøre ondt før det kan gøre godt. 

Hvad kan I anbefale? 

Du kan også gå i Frederiks alle , Lethed hedder det dansk massør med en god udd bag sig og mega god massage , uden atydning af noget som helst 

• 2 months later...
Skrevet

Lethed kan varmt anbefales Charlotte er super god til det og ingen hanky panky og prisen er fair

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.