Hop til indhold
Guest 91tr

Massage med afslutning - til kvinde

Recommended Posts

Guest 91tr

Hej,

Er der nogle der kender klinikker i København, som tilbyder ovennævnte? - Har ringet lidt rundt, på min kones vegne, og er p.t. kun stødt på een der er villig til at give det et forsøg. - Og det er et af de mere bodel-agtive steder...

 

MVH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Prøv at kontakte Susanne Legelyst (www.nurugelmassage.dk)

Hun er ikke berørings angst overfor  sit eget køn :-)

Og så er hun sød og dygtig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv  B&W Body Care i Collinsgade 9 , 2100 København Ø    tlf. 33 23 47 02   ejeren Bang  har fået benene til at ekse under 2 af mine veninder, det er nogle år siden.

Men hun er ifølge pålidelige kilder ( mine 2 veninder :-) verdensmester ud i at give kvinder en super afslutning.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i ovenstående, jeg har også hørt Bang i collinsgade nævne at hun havde tilfredsstillet kvinder, og så er hun en dygtig massør i øvrigt,  og et pænt roligt sted.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen mænd der har egne erfaringer med omtalte Bang? Jeg har en veninde der er lidt tøvende og jeg ville gerne kunne videregive kvalificerede vurderinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gråskæg skrev, for 4 timer siden:

Er der nogen mænd der har egne erfaringer med omtalte Bang? Jeg har en veninde der er lidt tøvende og jeg ville gerne kunne videregive kvalificerede vurderinger.

De 2 veninder som jeg har haft med derinde har begge givet udtryk for en massage og afslutning som var meget dejlig, ikke noget med finger i fissen men åbenbart en pirringsoplevelse som afsluttes med klimaks som får jorden til at skælve. Mine 2 veninder kender ikke hinanden og det var med ca 6 mdr.s  mellemrum at vi var der, men begge var helt rundt på gulvet bagefter, så jeg blev faktisk misundelig på Bang over hendes måde at håndtere dem på. Jeg føler mig overbevist om at hun også pirrer numsen, for det gjorde hun ved mig da hun masserede mig, men kun som pirring ikke med finger i numsen.

Men ring og spørg om hun stadig giver ekstra behandling til kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej  "... er bedst",

 

Det lyder jo rigtig, rigtig dejligt, så mange tak for et uddybende. Men jeg udtrykte mig vist lidt uklart. det jeg også tænkte på hvordan det er som mand at få massage hos Bang. Så kunne jeg måske få lyst til at besøge hende selv først og der fremføre min venindes lyster direkte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik massage af Bang for mange herrens år siden.

Det var dengang Bang og Wan havde butik sammen på H.C. Ørstedsvej.

Bang er en rigtig sød pige. Og som jeg husker det, var massagedelen absolut godkendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Gråskæg skrev, for 4 timer siden:

Hej  "... er bedst",

 

Det lyder jo rigtig, rigtig dejligt, så mange tak for et uddybende. Men jeg udtrykte mig vist lidt uklart. det jeg også tænkte på hvordan det er som mand at få massage hos Bang. Så kunne jeg måske få lyst til at besøge hende selv først og der fremføre min venindes lyster direkte. 

Du kan roligt besøge Bang, hun er sød og venlig og taler langt bedre dansk en de fleste thai kvinder, så hun er nem at tale med. Dertil er hun absolut en af de bedre massører, så du får en god behandling. Jeg har besøgt hende en del gange både på HCØrstedsvej og i Collinsgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr X skrev, for 20 timer siden:

 

Du kan roligt besøge Bang, hun er sød og venlig og taler langt bedre dansk en de fleste thai kvinder, så hun er nem at tale med. Dertil er hun absolut en af de bedre massører, så du får en god behandling. Jeg har besøgt hende en del gange både på HCØrstedsvej og i Collinsgade.

Jeg er helt enig Bang giver en godkendt massage og hendes pirring samt afslutning til mænd er absolut i den bedre ende. Sidst jeg besøgte Collinsgade var det dog en anden der masserede mig og hun var mere interesseret i den afsluttende del end massagedelen, så hvis jeg skal anbefale noget så sørg for at booke tid med Bang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
91tr skrev, den 26/10/2015, 20:27:55:

Hej,

Er der nogle der kender klinikker i København, som tilbyder ovennævnte? - Har ringet lidt rundt, på min kones vegne, og er p.t. kun stødt på een der er villig til at give det et forsøg. - Og det er et af de mere bodel-agtive steder...

 

MVH

Har hørt Ratree i Valby også kan overtales

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var også to piger på 505 i gamle dage, som masserede kvinder.
Jeg talte meget med den ene af dem, og hun fortalte at der både kom par og piger.
Hun servicerede begge køn, og fortalte smilende at pigerne også kunne få ekstra.
Men hun er der ikke mere.

Den anden var hende den lille fra Sverige. Jeg ved ikke om hun er der mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Arne Diller skrev, for 18 timer siden:

Der var også to piger på 505 i gamle dage, som masserede kvinder.
Jeg talte meget med den ene af dem, og hun fortalte at der både kom par og piger.
Hun servicerede begge køn, og fortalte smilende at pigerne også kunne få ekstra.
Men hun er der ikke mere.

Den anden var hende den lille fra Sverige. Jeg ved ikke om hun er der mere.

Hej AD

Har sendt dig en PM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...