Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
Krølle Bølle skrev, for 20 timer siden:

Den kender jeg udmærket.

Men hvem af pigerne er så Bibi?????

Jeg er ret sikker på at det er pigen i den blå lange kjole, men ikke 100%. Jeg har ikke besøgt Bibi, men der er en tråd herinde et eller andet sted hvor jeg mener at det omhandler Bibi, ....positivt!

Ret mig gerne, nogen, hvis det ikke er rigtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 21 timer siden:

Den kender jeg udmærket.

Men hvem af pigerne er så Bibi?????

Ligesom Dråben skriver - så er jeg også 99% sikkert på at kvinden i det blå/turkise skørt, er Bibi

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt denne pragtfulde kvinde flere gange. Bibi er på billede 1,3 og på det billede hvor hun har en blå kjole på. Hun er sygt dejlig og har den største og skønneste barm og så er hun sød og smilende og giver en dejlig massage :)

En must try :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ThaiLoverMan skrev, for 16 timer siden:

Jeg har besøgt denne pragtfulde kvinde flere gange. Bibi er på billede 1,3 og på det billede hvor hun har en blå kjole på. Hun er sygt dejlig og har den største og skønneste barm og så er hun sød og smilende og giver en dejlig massage :)

En must try :-P

 

Som sagt har jeg ikke været hos Bibi, men pigen på billed 1 og 3 ligner da ikke Bibi, pigen på billede 3 er Lena og pigen på billed 1 kender jeg ikke, men jeg har set Bibi og mener derfor ikke at billed 1 er af hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i går ud fra det lille tal i øverste venstre hjørne af billederne ,  er Bibi på billede 2 tv , billede 4 og 9

Mvh 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...