Hop til indhold
Gæst

... antydningens kunst... en god manderøv, uhm...

Recommended Posts

Gæst

image.thumb.jpg.201ffc83df1d4c46d1abc4d4... apropos en kommentar i en anden tråd, så tænker jeg, at der skal være lidt godt til os Ladies herinde..., så Vær så god... !! 

image.thumb.jpg.016cbd2e9a5160a51b351e5c

image.thumb.jpg.865232a610e073da6bca2c62

 

image.thumb.jpg.7e89c5854f3125e70a75cd0a

Redigeret af Mizz Skov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... i andre skønne kvinder herinde er absolut velkomne til selv at komme med bud på som 'Nice ass'...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt li en fast lille numse, men når de er størrer end min, så gidder jeg altså ikke. Men ellers pæne mænd :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt li en fast lille numse, men når de er størrer end min, så gidder jeg altså ikke. Men ellers pæne mænd :D

Før jeg poster et billede af min rynkede røv, vil jeg gerne lige vide HVOR stor din er... højde, bredde, og dybde :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Før jeg poster et billede af min rynkede røv, vil jeg gerne lige vide HVOR stor din er... højde, bredde, og dybde :P

arh er den ikke snart dokumenteret nok på EG til i ikke behøver mål? :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

arh er den ikke snart dokumenteret nok på EG til i ikke behøver mål? :p

Lige netop med din røv, er der ikke noget der hedder "dokumenteret nok".... Det tror jeg der er generel koncensus blandt flertallet af de mandlige brugere her på EG :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er også til de små faste røve .... den m-til-m har vist er ikke mig hvis jeg frit skal vælge :) .... for flad og for bred til min smag hvis det var noget jeg skulle betale for :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig rigtig forstået det der, med manderøve. Hvad gør, at I synes at de er mega lækre? For mig er det mere helheden, at mandekroppen ligesom er harmonisk, på en eller anden måde, og ikke så meget den enkelte kropsdel. Hjælp mig, med at forstå! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig rigtig forstået det der, med manderøve. Hvad gør, at I synes at de er mega lækre? For mig er det mere helheden, at mandekroppen ligesom er harmonisk, på en eller anden måde, og ikke så meget den enkelte kropsdel. Hjælp mig, med at forstå! :D

Det hele skal selvfølgelig passe sammen men for mig er det æstetik.... at jeg har lyst til at række ud og røre og at jeg får den følelse ved berøring af en fast lækker muskel der antyder styrke 

hvis det er en lækker røv sammen med en vapset mave - så kan det da være helt lige meget.... det hele skal matche :)  men en smuk silhouet af en lækker fast røv - det er lige til at blive i godt humør af...  smukke muskler er aldrig af vejen... sålænge der er harmoni og ikke er overdrevet :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

8e76835be74bf05b1785ee56b7044593.jpg

ja tak ... harmoni, ikke overdrevet og en røv jeg har lyst til at gribe ud efter :)  og ikke nøgen!!!!!... det er tilladt at overlade noget til fantasien

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hold nu kæft Bly, du sidder da og ser på tissemænd hele tiden.. "helheden" min bare :D :P

Knyt, søster lystig!

 Nej du, jeg kigger mere på skæg, faktisk. :D  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... jeg tænker/tænder også mest på manden, som helhed, men det er sku da æstetisk smukt med en manderøv, som strutter tilpas... der er godt nok mange 'flade' røve ude i virkeligheden. selvfølgelig alt med måde. og hele manden skal klart hænge sammen... ikke ligesom nogle unge fyre, som kun træner overkrop og arme og så har de tyndeste ben... NOT Nice... har tænkt noget over hvordan det lige hænger sammen, men mænd med en ordentlig ølvom/dunk, de har minus røv... er det fordi alt fedtet har deponeret sig på mavsen i stedet for...? smiler. måske nogle kloge hoveder herinde kan bringe mig up to date på den del af fysiologien...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... måske det også har noget med alder at gøre..., i wunder... der er sgu bare flere faste røve blandt yngre mænd... - ikke videnskabeligt bevist - kun via feltstudie :wink:

klart har det også noget at gøre med hvilke jobs mænd har... hvor fysiske de er... og ellers med generel form, hvor fitte...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...