Hop til indhold

GB i vejle i morgen

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kender til hende?

Ser spændende ud.

https://annoncelight.dk/showad/195697

Skrevet

Samme email address men alderen på pigen er skiftet fra 41 til 32 ? ? 

Skrevet

det var ikke den samme Tommy,super oplevelse,lækker ,sød og flot pige,der virkelig gav den gas,skal prøves igen hvis chancen byder sig.godt arrangement

Skrevet

det var ikke den samme Tommy,super oplevelse,lækker ,sød og flot pige,der virkelig gav den gas,skal prøves igen hvis chancen byder sig.godt arrangement

i ved jo hvad man siger, kært barn har mange navne ;)

jeg takker bestemt også, og glæder mig meget til næste gang :)

Dem der var med, må da meget gerne starte en tråd op med anbefaling, jeg anbefaler GERNE jer alle sammen :*

Kh Sofie/Maja

Skrevet

Hej Maja31,

ærgeligt jeg ikke kunne pga tidspunktet. Hvor mange fyrer var der til at hygge om dig?

Skrevet

YES, hun er på igen, tirsdag d. 10/11. Jeg var der sidst, der var i alt 10 fyre, og det var megafrækt, Hun var en rigtig frækkert, der nød det i fulde drag.

Super arrencement, med flot og fræk pige, ;))

• 4 weeks later...
Skrevet

Det var riiiigtig frækt med 10 frække skønne mænd ;)

Desværre blev den 10/11 aflyst, MEN, på torsdag den 30/11 er jeg i Vejle igen. Søg på annoncelight under Sofie :), og min ven hjælper jer med at komme i kontakt ;)

Knus Maja31 også kaldt Sofie :*

Ps, da jeg skal opereres i mit knæ i næste uge, kan der komme til at gå mellem 4-8 uger inden jeg kan træffes igen :(

Skrevet

Sorry, mener på torsdag den 26/11

Skrevet

jeg kommer hvis du svarer på min mail

Skrevet

Det er ikke den samme pige. Det er Dina som har været i vejle før, i juni tror jeg. Hun kan stærkt anbefales, hun minder meget om sofie, samme varme og frække kvinde.

Fuld valuta for pengene, det er pil opad. Har tilmeldt mig

8-) :eek: :razz:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.