Hop til indhold
Guest Smoking

GB i vejle i morgen

Recommended Posts

Guest norisk

det var ikke den samme Tommy,super oplevelse,lækker ,sød og flot pige,der virkelig gav den gas,skal prøves igen hvis chancen byder sig.godt arrangement

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var ikke den samme Tommy,super oplevelse,lækker ,sød og flot pige,der virkelig gav den gas,skal prøves igen hvis chancen byder sig.godt arrangement

 

i ved jo hvad man siger, kært barn har mange navne ;)

jeg takker bestemt også, og glæder mig meget til næste gang :)

Dem der var med, må da meget gerne starte en tråd op med anbefaling, jeg anbefaler GERNE jer alle sammen :*

Kh Sofie/Maja

Del dette indlæg


Link til indlæg

YES, hun er på igen, tirsdag d. 10/11. Jeg var der sidst, der var i alt 10 fyre, og det var megafrækt, Hun var en rigtig frækkert, der nød det i fulde drag.

Super arrencement, med flot og fræk pige, ;))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var riiiigtig frækt med 10 frække skønne mænd ;)

Desværre blev den 10/11 aflyst, MEN, på torsdag den 30/11 er jeg i Vejle igen. Søg på annoncelight under Sofie :), og min ven hjælper jer med at komme i kontakt ;)

Knus Maja31 også kaldt Sofie :*

Ps, da jeg skal opereres i mit knæ i næste uge, kan der komme til at gå mellem 4-8 uger inden jeg kan træffes igen :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke den samme pige. Det er Dina som har været i vejle før, i juni tror jeg. Hun kan stærkt anbefales, hun minder meget om sofie, samme varme og frække kvinde.

Fuld valuta for pengene, det er pil opad. Har tilmeldt mig

8-) :eek: :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...