Hop til indhold
Guest orion5000

slugeren Nordsjælland

Recommended Posts

yeps kan kun tilslutte mig hun er smuk lækker og super spermglad. - anderledes men fræk oplevelse

 

høre gerne om din oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Jeg har hørt oplevelser, både MED og UDEN (manden) i baggrunden, er der nogen der har nylig erfaring med, og der står en Fyr, og "lure" i baggrunden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt oplevelser, både MED og UDEN (manden) i baggrunden, er der nogen der har nylig erfaring med, og der står en Fyr, og "lure" i baggrunden?

Var forbi igen lige for nogle dage siden og her foregik det i carporten (lukket skur med go varme på) så ikke skyggen af en mand, men hennes mund blev fyldt...

Måske man skulle slå sig samme et par stykker så tøsen kunne blive ordenlig mæt... bare en tanke

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i går og her foregik det i et lukket rum. Hendes mund blev godt fyldt og var en god oplevelse. 

Jeg så ligeså heller ikke skyggen af nogen mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Ok, nu har hun været på min TO-DO-LISTE et stykke tid, å det må jeg hellere få sat "Hak" ved her en af de nærmeste dage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos hende for nogle uger siden. Der foregik det i udestuen, og ikke skyggen af nogen mand. Pisse flot, sød og fræk pige. Dejligt blæs og siger pænt tak for sperm. Skal helt sikkert forbi igen. Kan jo ikke have at der går et sperm tørstigt pigebarn rundt ;-)

Nogle der har prøvet hendes nye fantasi med at slikke hende til orgasme først? Lyder jo tiltalende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der 2 gange, hun er smuk !!  Hvis hun havde sex ville jeg blive fattig !!!! bor i 3200

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi og har kun godt at sige om oplevelsen.

Hun er fræk og giver helt fantastisk blow. Jeg havde forberedt mig på egen hånd, men det hjalp ikke til at holde længere.

Meget frækt blow og slug.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den der med sexen - det ville jeg også blive ludfattig af :-)

Men det vil hun ikke - jeg har spurgt til det flere gange..... jeg ville mega gerne nappe hende bagfra - for katten da.

Har været der en del gange :-)

Redigeret af norbert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle det helt fantastiske ske, at hun åbner op for mere end blow, så hører jeg gerne om det

så er jeg fast kunde hos hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg har også været der og synes det var on men ikke rigtig det var helt i top hun er lækker og sød nok men jeg kan ikke så godt lidt den afstand hun holder med at man fx ikke må røre hende. Og så synes jeg heller ikke det var sluprebde nok. Efter min mening er der mange bedre bud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi Helsinge et par gange og kan kun anbefale denne smukke kvinde. Smuk, smilende og fantastisk til at sutte. Jeg fik lov at slikke fisse sidst jeg var der - og det bliver oplevelsen bestemt ikke ringere af. Jeg ved ikke om tilbuddet gælder alle, men spørg. Efter hun havde fået nok, så spillede jeg den af og afleverede ladningen i hendes mund. Hun smiler og roser lillemanden undervejs - er det ikke bare herligt? I det hele taget foregår hele seancen i en god og afslappet stemning. Man får præcis hvad der er blevet lovet, med smil og elegance - både før og efter. 5 stjerner!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...