Hop til indhold
rrb

Dejlig besøg hos Navia i roskilde

Recommended Posts

Efter som jeg er en flittig bruger af jeres anmeldelser må jeg også bidrage med et besøg jeg havde hos Navia i sidste uge. Jeg forsøgte et par dage før at bestille en tid, men da der var gået en lille time før hun fik svaret kunne jeg ikke nå det den dag, men jeg tænkte at det er gode tegn at hun ikke svare når hun har kunder. Jeg prøvede et par dage efter og i god tid og fik en aftale med hende. Spændt på om hun var så lækker som billederne tydet på kom jeg til tiden som aftalt ( et minut før havde hun lige sendt en sms at hun var klar) og jo jeg blev ikke skuffet. Aftalte en time med det hele, dejlig massage men nok ikke det bedste jeg har fået, men hun var super sød til at spørge indtil om hvordan jeg ville have det. Efter ca en halv time hvor jeg havde nydt synet af hendes dejlige krop (i spejlet på væggen) måtte jeg bare mærke hende noget mere selvom hendes nøgne krop havde været over det meste af min. En dejlig tur med det hele, fantastiske dejlige ægte bløde store bryster med lange nippels og så kan hun bare noget med hendes f.... Puha der gik ikke lang tid før jeg kom da hun først masseret med den :-o bagefter badede vi sammen, hun både vaskede og tørrede mig. På intet tidspunkt følte jeg hun kiggede på tiden og Ja tlf. Rørte hun ikke mens jeg var der. Alt i alt en super time, ønsket dog hun ville kysse da det tænder mig lidt mere. Men vær sød ved hende og hun er det hele værd :grin: kommer jeg igen.... Sikkert :grin: skal dog lige have sparet sammen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...