jadukada 120 Skrevet 25. Oktober, 2015 Vil det ikke være muligt at man kan få lavet søge funktionen om, så man kan få lov til at søge i en bestemt kategori og ikke på hele eroguide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 25. Oktober, 2015 Øøøøhhhhhhhhhhhhhhh, det kan man da allerede... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 25. Oktober, 2015 Øøøøhhhhhhhhhhhhhhh, det kan man da allerede...Ja, klik på "søg" i søgefeltet, så åbner "alt indhold" sig til venstre - så klikker du på "nedadpilen" - og en udvidet menu åbner sig og du vælger f.eks "dette forum" - dvs. at du skal i forvejen være i det forum, du ønsker at søge i 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Oktober, 2015 Ja, klik på "søg" i søgefeltet, så åbner "alt indhold" sig til venstre - så klikker du på "nedadpilen" - og en udvidet menu åbner sig og du vælger f.eks "dette forum" - dvs. at du skal i forvejen være i det forum, du ønsker at søge i Tak for en god og letforståelig guide Jernsvin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 26. Oktober, 2015 (edited) Ahhh, jeg har åbenbart kun været på forsiden når jeg ville søge på et eller andet "dirty" eller også kan jeg bare ikke se skoven for træer.Mange tak for hjælpen Redigeret 26. Oktober, 2015 af jadukada Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg