Hop til indhold
Sexdyretxxx

Aroma Århus Ringgade

Recommended Posts

Guest Thaimig

Pas på deroppe hvis du ikke er til fyre.  Sidst blev jeg præsenteret for en ladyboy

venligst 8000

Syntes ikk godt om :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

:) var det godt? :) 

jeps men det var ikke en ladyboy der kom til at servicere mig der. Men i sidste uge var jeg i Hjørring og jeg har stadigvæk en fornemmelse af at det var en ladyboy der rykkede mig dejligt i banditten . Men mon ikke det er sket før.  SS.   WHO CARES

men tilbage på sporet hende her er godt spottet. Og ser dejligt ud. Jeg høre også gerne fra en der kommer forbi deroppe. 

venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeps men det var ikke en ladyboy der kom til at servicere mig der. Men i sidste uge var jeg i Hjørring og jeg har stadigvæk en fornemmelse af at det var en ladyboy der rykkede mig dejligt i banditten . Men mon ikke det er sket før.  SS.   WHO CARES

men tilbage på sporet hende her er godt spottet. Og ser dejligt ud. Jeg høre også gerne fra en der kommer forbi deroppe. 

venligst 8000

Tak. Men ud fra selve billede kan du huske om væg farve og den stør blomst (plant) passer i billede nr. 8 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak. Men ud fra selve billede kan du huske om væg farve og den stør blomst (plant) passer i billede nr. 8 ?

sorry der eneste jeg genkender er klinkerne

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for en månedes tid siden. Da jeg bankede på kiggede der en ud men hun gad ikke åbne også kom ejeren og åbnede et par sekunder efter.
 "Hende" som ikke gad at åbne stod ved siden af døren og jeg fik på fornemmelsen af at "hun" stod og svinede mig til på thai inden "hun" gik. Halv høj og meget maskulint så jeg vil godt tro at der hører en ladyboy til som 8000 skriver. Men nu synes jeg også at hende på billederne ser lidt maskulint ud.

 

Billede nr 2 & 4 er deres store rum ud til bagsiden så det passer godt nok, og nr 3 ser ud som deres lille rum. Nr 9 ligner som om det er ude fra kirkedammen da de også har den.

 

Har selv været der 3 gange og den første gang var med en som hed Boi (eller Poi) som var en lille sag og meget fræk men næste gang jeg ville forbi fik jeg at vide hun var taget til KBH og de 2 efterfølgende gange var med ejeren (tror jeg) og det er meget haste værk med hende.

 

Har dog overvejet at tage forbi et sted i denne uge og hvis der er kommet nyt ved Aroma kunne det da godt være man skulle prøve. Så giv gerne lyd hvis i har været der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...