Hop til indhold
TS

Annoncering som mand til mænd og kvinder

Recommended Posts

Hej eroguide.

Er der nogen som kan anbefale et sted at annoncere sine services primært til mænd, men også kvinder?

Jeg har haft en annonce på annoncelight.dk i et stykke tid, desværre uden nogen respons.

Endvidere, hvor i København kan man sælge sin service?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tænk som ved alle andre services, du skal sælge. Hvem er din målgruppe, og hvor færdes din målgruppe. Annoncér der.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Endvidere, hvor i København kan man sælge sin service?

Hvis du vil fortælle, hvilken service det drejer sig om, så har vi et bedre grundlag for at hjælpe dig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til mænd er det indledningsvis oralsex, og til kvinder er det, det samme. 

Men henvender mig primært til mænd. Link til min annonce på al: 

https://annoncelight.dk/showad/195593

har overvejet boyfriend.dk men jeg tvivler på man må annoncere derinde.

 

har du prøvet sugardaters og oprette dig som boytoy?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu tænker jeg bare højt, så tag det ikke for hårdt :)

Umiddelbart synes jeg, at din annonce på AL virker meget ugennemtænkt.
Du må finde ud af, hvad du tilbyder, til hvem og hvorfor. Folk må ikke være i tvivl, om de kan få det, de vil have.

Havde jeg været bi, ville jeg ikke have kontaktet dig, da jeg føler, at du virker for usikker, og skal jeg betale for sex, skal det ikke være med en usikker fyr eller GP.
Jeg ville føle, at jeg begik overgreb.

Herudover skal du tænke salg ind i din annonce, så dine potentielle kunder, der læser den, rent faktisk kontakter dig, i stedet for at gå videre til den næste annonce.

Nu nævner du selv AL, og her begår du, ifølge mig en klassisk fejl, som mange selvstændige begår (og ikke kun sælgere af sex):
Du vælger kun at annoncere for dine ydelser på et website, der har sex som "fokus".

Lad os tage et eksempel:
Lad os sige, at du sælger sushi. Du kan nu enten vælge at gøre som alle andre, og placere din sushirestaurant på en hovedgade, hvor en masse mennesker kommer forbi og måske allerede har passeret en eller to sushipushere - eller du kan vælge at åbne op i et friluftsområde, hvor der i princippet kun kommer vandremennesker, campere og lystfiskere. Der er måske en grillbar og et pizzeria i forvejen.

Nu kan det måske se mærkeligt ud, at du åbner din sushibiks her, men tænk sådan her: De her mennesker er super trætte af pizza og grillmad, og nu kan de lige pludselig få kvalitetssushi til en god pris.

Du kommer til at få kunder!

Det er et eksempel fra virkeligheden, og den lille sushibiks tjener kassen!

Fra mit eget liv: Jeg ville i en tidligere virksomhed have fat i virksomhedsejere eller i det mindste beslutningstagere i virksomheder.
Jeg havde meget dårlige resultater med de gængse annoncer på Google, telemarketing osv, så jeg satte mig ned og tænkte:

Hvordan får jeg fat i de her mænd og kvinder:
Livsstils- og bolig-/møbelmesser blev mit lille mirakel.

Jeg satte min stand op med min service til virksomheder, og alle, og ja, jeg mener alle, grinte eller i det mindste smilede overbærende med mig. Jeg havde åbenbart ikke forstået messens tema, men det var mig, der kom til at grine sidst.

Min tankte var, at det normalt er kvinder, der styrer alt det med bolig, indretning osv., men alligevel skal manden slæbes med på de frygtlige messer (læs det med humor).
Jeg fik lokket rigtig mange mænd til min stand, og det mindede mest af alt om bier, der summede omkring honning.

De fik serveret lækre lemonader, alkoholfrie øl (jeg måtte ikke servere alkohol eller deciderede madvarer), snaks og slik.
Alle mændene hyggede sig og vi fik nogle hyggelige samtaler om alt mellem himmel og jord, men vigtigst af alt så var cirka 20% af de mænd og kvinder der kom forbi min stand, mennesker i min målgruppe, og de fik alle en 30 sekunders salgstale, og mit visitkort og jeg fik lov til at ringe til dem dagen efter.

Det feje knep var, at de allerede var i gæld til mig, forstået på den måde, at jeg havde fodret dem med en masse lækker "mad" og drikke samt reddet dem fra at bruge 2-3 timer på at se på møbler eller gardiner etc.. Og når folk føler, at du har hjulpet dem, er de mere villige til at ville gøre noget for at glæde dig = købe min service.

Det endte med, at jeg fik en stor salssucces, og selvom jeg i dag har solgt virksomheden, så bruger jeg stadigvæk den strategi i mine nuværende virksomheder.

Pointen er altså at lede på alternative steder efter dine kunder.
Bryd nogle regler og sæt en seddel op på indgangsdøren til psykologen (folk der er i parterapi, kunne sikkert godt finde på at tage et sidespring) eller på opslagstavlen i sportsklubber for seniorer etc..

Det er bare hurtige forslag, men du forstår sikkert, hvor jeg vil hen.

Og som en ekstra note til din annonce, så ville jeg få lavet to annoncer. En rettet mod kvinder og en mod de mandelige kunder.
Lav en lille fantasi og spil en rolle i annoncen til kvinderne og i begge annoncer skal du absolut være mere selvsikker.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...