Hop til indhold
DenNysgerrige86

Advarsel mod killing, killingNR1,killing osv.

Recommended Posts

En advarsel er vel lige så meget en anmeldelse som så meget andet.

Jeg prøver at holde mig på den sobre sti og ikke "hænge hende ud" men folk skal vide at de skal tage sig i agt. 

Jeg startede for et par måneder siden at snakke med killing på 35. Hun sagde at jeg var for ung men vi faldt aligevel i snak og efter (rigtig rigtig) meget kontrol fra hendes side fik jeg overbevist hende at jeg var seriøs og ikke en fusker. (Fornuftig pige tænker jeg bare)

Vi sås en aften og der var fantastisk.Alle 2000 værd som hun ville have.

Det var ligesom jeg søgte, at hygge sig og lære hinanden bedre at kende og vi snakkede om ikke at have kontakt via mobil pga min kæreste derhjemme så alt kontakt skulle være på SD.

efter et par uger skrev hun at hun ikke gad SD så hun slettede sin profil, men at hun gerne ville ses igen . Om jeg har frisk? Klart jeg var frisk. Vi fortsatte så via mobil og aftalte kun at skrive i tidsrum 9 til 16.

jeg kom så derhjem igen nogle uger efter og overnatter der. Denne aften var som aftalt uden sex da hun ikke kunne men masser af hygge og flirt osv. (Jeg fortalte at jeg havde i mellemtiden ikke betalt til SD da jeg lige som havde de aftaler som jeg ønskede og ikke så mig selv som søgende). Denne aften skulle jeg dog ikke betale for da jeg kom langvejs fra og lavede rigtig god mad til hende.

hun snakker om at penge bliver smidt for at holde følelserne på afstand men den gik ikke helt da hun skrev dagen efter overnatningen at hun var blevet for glad for mig så hun gerne ville have overført alligevel.

blev en smule knotten men overførte 1000 for at være god af mig og ønskede jo at se hende igen.

Men alligevel endte hun vor aftale og sagde at vi var bliver for glade for hinanden. Tænkte til mig selv at hun nok havde ret og at jeg havde brudt min egen regl om SD så jeg meldte mig til SD igen for at fortsætte søgningen. 

Det skulle jeg aldrig have gjort (ifølge hende)

Hun vælger IMOD ALLE REGLER at skrive til mig på mobilen torsdag aften 20.30 (da jeg sidder med kæresten) og vælger at fortælle mig at NU er det slut da jeg havde startet min profil igen. Var så dum at prøve at tale hende ned men gav op halvvejs. Hun brugte hele aftenen på at bede mig om at slette hendes kummer samtidig med at hun tæppebombede mig med alt for grove og personlige sms'er.

KONKLUSION.

Jeg er for dum. Jeg gav for meget af mig selv og for meget info OM mig selv. Har heldigvis blokeret hende nu og hun bød være lagt på is nu.

Siger lige igen at Dette er ikke for at hænge hende ud (for så var der kommet en del flere oplysninger på bordet) og jeg føler at jeg er en bedre mand end hvad hun gør mig ud som.

dette er for at advare mine evigt søgende hulbrødre derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er godt at høre at du selv kan se, at du har begået fejl og taget ved lære af dem og tak for advarslen :) 

Jeg vil dog knytte en bemærkning til det, du skriver her. 

 

Hun vælger IMOD ALLE REGLER at skrive til mig på mobilen torsdag aften 20.30 (da jeg sidder med kæresten) og vælger at fortælle mig at NU er det slut da jeg havde startet min profil igen. Var så dum at prøve at tale hende ned men gav op halvvejs. Hun brugte hele aftenen på at bede mig om at slette hendes kummer samtidig med at hun tæppebombede mig med alt for grove og personlige sms'er.

For mig lyder det som om at du sidestiller SBs med GPs i ovenstående passus.

Du kan ikke forvente at en SB kender til branchen regler om diskretion, da de ikke selv er i branchen. Den fejltagelse har jeg også selv begået, men er dog blevet klogere efter at have læst dette indlæg: https://www.eroguide.dk/forum/topic/44018-diskretion/?do=findComment&comment=354650

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var vores regler imellem os som hun brød ved at skrive på der tidspunkt hun gjorde.

var ikke et sekund i tvivl om at hun gjorde det for at få mig i fedtefadet og for at ramme mig da jeg kan tænke mig til at hun følte sig ramt da jeg havde startet min profil igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Okay det kan jeg godt se nu efter at have genlæst dit indlæg. Beklager fejlen. 

Det er selvfølgelig ikke iorden at hun bryder jeres aftale. 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hehe - sådan kan det gå, når man er konen/kæresten utro :-)

Jeg er selv single, og aktiv på Sugardaters.dk

Hvor mange her inde er deres hustru / kærester utro - jeg fornemmer det er mere reglen end undtagelsen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har faktisk (min kæreste og jeg) et åbent forhold med tilladelse til at lave hvad vi vil (inden for nogle grænser) bag "hinanden ryg".

For os betyder det at vi ikke smider det i hovedet på den anden. At vi beskytter os og holder geisten højt imellem os.

ved hun selv eer aktiv forskellige steder på nettet men for mig er det fint. Men ville blive mobset hvis hun fik sms'er fra fyre om aftenen i "vores tid".

Tanken om at andre end mig selv lyster min kæreste tænder mig. Men jeg lod det (eller det vil sige killing) gå ud over vor grænse og frygter for hvad der ellers kan komme fra hendes side.

Jeg har så været så fornuftig at holde aftalerne hos hende og hun vil have meget svært ved at finde mig på FB og sådan. 

Jeg er rolig nu igen men det kom pludselig for tæt på. Man må bare lære af det og prøve igen.

Og tak til troldmanden for linet til en anden uheldig SD bruger. Den post havde jeg ikke læst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...