Hop til indhold

Recommended Posts

har lige besøgt Marlene i en time..

Den pige er guld værd :-)

Sød, sjov, vildt sexet. Flotte bryster, fantastisk røv. Giver super service. Fræk tunge ;-)

Hun er bestemt et besøg værd.....Igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Marlene er et sikkert valg. Hun er en veteran i branchen. Debuterede i 2008 på det legendariske SMS-planet, hvor hun var naboens  lækre datter med naturlige bryster. Jeg må snart besøge hende igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Marlene er et sikkert valg. Hun er en veteran i branchen. Debuterede i 2008 på det legendariske SMS-planet, hvor hun var naboens  lækre datter med naturlige bryster. Jeg må snart besøge hende igen. 

Jamen så har Marlene jo kun været 15 år, da hun debuterede hos SMS-planet :sad: Det lyder da usandsynligt :-P

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Marlene er et sikkert valg. Hun er en veteran i branchen. Debuterede i 2008 på det legendariske SMS-planet, hvor hun var naboens  lækre datter med naturlige bryster. Jeg må snart besøge hende igen. 

Naturlige bryster? Som man kan se på billederne er de i dag hårdtpumpede. Det var de også da jeg besøgte hende for snart mange år siden. Jeg kan ikke huske årstallet, men det var i Rødovre, lige ved Roskildevej. Var det ikke Ginas klinik?

Redigeret af Altid-dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naturlige bryster? Som man kan se på billederne er de i dag hårdtpumpede. Det var de også da jeg besøgte hende for snart mange år siden. Jeg kan ikke huske årstallet, men det var i Rødovre, lige ved Roskildevej. Var det ikke Ginas klinik?

Jo Marlene var en periode hos Club Amazing :)

Jeg havde glæden en enkelt gang af hendes dejlige krop og skønne væsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så har Marlene jo kun været 15 år, da hun debuterede hos SMS-planet :sad: Det lyder da usandsynligt :-P

Mvh

:shock:

Jo, men glädjeflickorna har ju tillgång ungdomens källa så de åldras ju bara ett halvt år per år :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende en 2-3 gange inden hun fik lavet bryster, det var hos Club Amazing i 2009.

Dengang gik hun under navnet hestepigen Marlene - og ride det kan hun skam :-)

Det var en dejlig oplevelse med kys og god indlevelse. Et enkelt besøg efter brystfix på SMS-planet blev det til, men her havde hun så fået puttet en del plastik i brysterne - noget jeg synes skæmmer hende. Hun leverede stadigvæk en god service, men jeg kunne altså ikke forlige mig med de bryster, så hun har ikke haft mig på besøg siden.

Link til Club Amazing nostalgi: http://web.archive.org/web/20090717234705/http://www.club-amazing.dk/pigeid_marlene.html

Marlene er nok omkring de 27 år i dag - en ganske udmærket alder på en GP ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er kun blevet et år ældre, siden hun debuterede som en 21-årig naboens datter i 2008. Det må være alle proteinblandingerne fra glade gæster, som giver effekten :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...